مصوبه مهم مجلس درباره افزایش حقوق بازنشستگان ۱۴۰۳

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس متوسط افزایش حقوق بازنشستگان و حق عائله‌مندی و حق اولاد را که در این کمیسیون تصویب شد، اعلام کرد.

به گزارش صدای بورس، ولی اسماعیلی گفت: پیشنهاد دولت برای متوسط افزایش حقوق ۱۸ درصد بود؛ بحث‌های مفصلی که در کمیسیون انجام و نظرات نمایندگان مجلس و مرکز پژوهش‌های مجلس اخذ شد که در نهایت با توجه به تورم فعلی و تورم احتمالی سال آینده به ۲۵ درصد رسیدیم.

وی اضافه کرد: در کنار این ۲۵ درصد یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان حق عائله‌مندی و حق اولاد نیز در کمیسیون اجتماعی تصویب شد و مصوبه را به کمیسیون تلفیق ارسال کردیم. مصوب کردیم دریافتی مستمری بگیران کمیته امداد ۳۰ درصد افزایش پیدا کند همچنین مصوب کردیم ۶۰ درصد دریافتی معلولین شدید و خیلی شدید نیز افزایش یابد.

منبع:اقتصادآنلاین

کد خبر 486762

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • راهکار عجیب دولت برای جبران همسان سازی حقوق

    راهکار عجیب دولت برای جبران همسان سازی حقوق

    ابوالفضل ابوترابی، عضو فراکسیون شاهد در مجلس، در یازدهم دی‌ماه اعلام کرد که قرار است در بودجه سال آینده، بخشی از افزایش مالیات که از ۱ درصد به ۲۵ درصد افزایش یافته است، به تامین داروی جانبازان اختصاص داده شود.

  • تعیین مزد منطقه‌ای نیازمند مطالعه و کارشناسی است

    تعیین مزد منطقه‌ای نیازمند مطالعه و کارشناسی است

    نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: اگر پیشنهاد مزد منطقه‌ای، مزیتی برای کارگران داشته باشد از آن استقبال می‌کنیم و نتایج مطالعات و کار کارشناسی نشان می‌دهد که منطقه‌ای شدن دستمزد، برای پایین‌ترین استان از نظر تورم پاسخگو نیست.

  • مزایای توسعه صندوق‌های املاک و مستغلات

    مزایای توسعه صندوق‌های املاک و مستغلات

    یک کارشناس بازار سرمایه، حفظ ارزش دارایی در برابر نوسانات بازار را از جمله مزیت‌های مهم توسعه صندوق‌های املاک و مستغلات برشمرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =