بیمه با ایجاد امنیت و اطمینان، صنعتی امیدآفرین است

صنعت بیمه در کنار گسترش رفاه اجتماعی و با ایجاد امنیت و اطمینان برای صاحبان حرف و مشاغل و افراد جامعه، نقش مهمی در امیدآفرینی در کشور ایفا کرده است.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا به نقل از شادا، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، طی پیامی، سیزدهم آذر ماه، روز صنعت بیمه را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت. متن پیام وزیر اقتصاد به شرح زیر است: "
"سیزدهم آذر ماه در تقویم کشور عزیزمان به نام صنعتی امید آفرین و حامی نامگذاری شده است. دراین روز تجلیل و پاسداشت از خدمات عزیزانی مد نظر است که با تلاش‌های خود آرامش، اطمینان خاطر، امنیت روانی و پشتیبانی از مردم شریف و فعالان عزیز اقتصادی کشور را به ارمغان می‌آورند.
عرض تبریک، خدا قوت و تشکر بابت مجاهدت‌های خالصانه کارکنان خدوم صنعت در نهاد ناظر، شرکت‌های بیمه، شبکه فروش، نمایندگان و کارگزاران، شرکت‌های ارزیابی خسارت، اکچویران، فناوران و مدیران صنعت به مثابه تشکر از خالق یکتاست.
صنعت بیمه در کنار گسترش رفاه اجتماعی و با ایجاد امنیت و اطمینان برای صاحبان حرف و مشاغل و افراد جامعه، نقش مهمی در امیدآفرینی در کشور ایفا کرده است.
در سال‌های اخیر صنعت بیمه با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در مسیر رشد و تکامل قرار گرفته و توانسته با خلق ارزش و بهبود مدل‌های کسب و کار، تحولی در ارائه محصولات و خدمات ایجاد نماید که افزایش رضایتمندی ذینفعان را به همراه داشته است.
اما آنچه مهم است بهبود فضای کسب و کار خود بیمه‌گران و ذینفعان عزیز بوده و بهبود شاخص‌های این صنعت یکی از شاخص‌های مهم توسعه یافتگی اقتصاد کشور محسوب می‌شود، از این رو تلاش بیشتر خانواده بزرگ صنعت بیمه را برای گسترش و تعمیم فرهنگ بیمه در میان مردم می‌طلبد و بیمه مرکزی به عنوان متولی توسعه فرهنگ بیمه می‌تواند با تدوین یک برنامه مدون از ظرفیت تمام شرکت‌های بیمه در این زمینه بهره گیرد.
خوشبختانه امروز شاهد اقدامات خوبی در صنعت بیمه همچون کروکی آنلاین، نسخ الکترونیک، تکافل، بیمه‌های ریلی، اصلاح آیین نامه‌ها با خرد جمعی، انتشار اوراق بیمه‌ای، طراحی بیمه‌های نوین با رویکرد توسعه بیمه‌های خُرد، تعامل با ارکان و نهادهایی چون دولت و مجلس، نظارت هوشمند و پیشگیرانه و ... هستیم و امیدواریم با همراهی و همدلی همه ارکان صنعت بیمه شاهد پیشرفت روز افزون این صنعت باشیم.
من نیز به نوبه خود روز بیمه را به همه تلاشگران این صنعت که در هفته بیمه با حضور موثر و مستمر خود در میان سایر نهادها خوش درخشیدند، تبریک می‌گویم".

کد خبر 486400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =