پرداخت ۱۷۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن

طبق اعلام بانک مرکزی، از ابتدای سال تاکنون ۱۷۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن پرداخت شده است.

به گزارش صدای بورس، طبق آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی بانک مرکزی تا تاریخ ۲۷ آذرماه سال جاری، بیش از ۶۱۰ هزار وام ازدواج به مبلغ ۱۲۴.۵ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.

از ابتدای سال نیز مبلغ ۳۴ هزار میلیارد تومان جهت وام فرزندآوری به ۵۶۰ هزار نفر پرداخت شده است.

وام ودیعه مسکن از تعداد ۳۸۵ هزار و ۱۲۷ تشکیل پرونده جهت ۳۳۹ هزار و ۴۶۱ نفر به مبلغ ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

منبع:فارس

کد خبر 485427

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • وام مستاجران کی پرداخت می‌شود؟

    وام مستاجران کی پرداخت می‌شود؟

    میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان و در سایر شهرها از ۴۰ میلیون تومان به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد و تسهیلات ودیعه مسکن که پیش‌ازاین در روستاها تعریف نشده بود نیز معادل ۴۰ میلیون تومان تعیین شده است.

  • پرداخت وام ازدواج و فرزند به همه متقاضیان بزودی

    فرزین خبر داد:

    پرداخت وام ازدواج و فرزند به همه متقاضیان بزودی

    رئیس کل بانک مرکزی در تشریح رویکرد سیاستی جدید این بانک گفت: سیاست تثبیت اقتصادی و برنامه ریزی برای کنترل و مدیریت رشد نقدینگی در راستای تحقق شعار سال در دستور کار بانک مرکزی است.

  • بخشنامه افزایش سقف فردی تسهیلات کمک‌ ودیعه مسکن ابلاغ شد

    بخشنامه افزایش سقف فردی تسهیلات کمک‌ ودیعه مسکن ابلاغ شد

    بخشنامه افزایش سقف فردی تسهیلات کمک‌ ودیعه مسکن به ۲۰ بانک عامل ملت، ملی، مسکن، صادرات، رفاه کارگران، سپه، تجارت، شهر، سامان، پاسارگاد، خاورمیانه، پارسیان، سینا، کارآفرین، آینده، گردشگری، اقتصادنوین، ایران زمین، پست بانک و موسسه اعتباری ملل ابلاغ شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =