دوره های آموزش مالی در هفته آینده

چگونگی برگزاری و زمان دوره های آموزشی شرکت های مالی مشخص شد.

به گزارش صدای بورس، در هفته آینده گروه پیشگامان دنیای مالی،کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار ، گروه مالی شریف،کارگزاری مبین سرمایه، مرکز مالی ایران برگزار می کنند.

بر اساس این گزارش در این هفته شاهد برگزاری دوره های آموزشی گروه مالی شریف به این شرح هستیم؛دوره اقتصاد کلان برای فعالان اقتصادی از ۲۸ آذر ماه، ماکرونویسی در اکسل و خودکار سازی فرآیند ه از ۲۸ آذر ماه، دوره جامع پرورش کارشناس خبره تامین مالی از ۷ دی ماه، مدیریت ریسک مالی با رویکرد آمادگی آزمون FRM از ۷ دی ماه است.

دوره های آموزش مالی در هفته آینده

همچنین گروه پیشگامان دنیای مالی دوره جامع تحلیل تکنیکال را از 4 دی ماه و دوره معامله گری در قراردادهای آتی (کالا و سهام) را از 25 آذر ماه برگزار می کند. دوره تحلیلی صنایع بورسی از 23 آذر و دوره جامع هوش تجاری با Power BI از روز 20 دی ماه برگزار خواهد شد.

دوره های آموزش مالی در هفته آینده

علاوه برآن کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار تهران دوره های آشنایی کامل با انواع صندوق های سرمایه گذاری در بورس ها را در روز 2 دی ماه، مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم را در روز 7 دی ماه و آشنایی با انواع اوراق تامین مالی قابل معامله در بازار سرمایه را در روز 11 دی ماه، مالی رفتاری را در روز 30 دی ماه برگزار خواهد کرد.

دوره های آموزش مالی در هفته آینده

گفتنی است مرکز مالی ایران یز دوره ای کارشناسی تامین مالی را در روز 28 آذر ماه ، دوره تحلیلگری بازار های جهانی را در روز 3 دی ماه برگزار می کند.

دوره های آموزش مالی در هفته آینده

در پایان در کارگزاری مبین سرمایه دوره حضوری آموزش تابلو خوانی کاربردی (حضوری شعبه شیراز )، دوره حضوری آشنایی با اختیار معامله (حضوری -شعبه شاهین شهر) را در روز 25 دی ماه برگزار خواهد کرد. دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی (گنبدکاووس- حضوری)، دوره آشنایی با بورس(حضوری -نیشابور) در روز 27 آذر ماه و وبینار استراتژی آربیتراژ در قرار داد آتی در روز 28 آذر ماه برگزار خواهد شد.

دوره های آموزش مالی در هفته آینده

کد خبر 485153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =