۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
وزیر صمت به مجلس می رود

وزیر صمت برای بررسی تکمیل سامانه جامع تجارت و راهکارهای جلوگیری از افزایش بی‌رویه ثبت سفارش دوشنبه به مجلس می رود.

به گزارش صدای بورس، کمیسیون اصل نود مجلس هفته جاری در خصوص بررسی تکمیل سامانه جامع تجارت و راهکارهای جلوگیری از افزایش بی رویه ثبت سفارش تشکیل جلسه خواهد داد.

جلسه کمیسیون با حضور وزیر صمت، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و رئیس کل بانک مرکزی در خصوص بررسی تکمیل سامانه جامع تجارت و اجرای تکالیف قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، جلوگیری از افزایش بی رویه ثبت سفارش، اخذ مابه التفاوت از اعضای زنجیره تأمین و تولید پس از حذف ارز ترجیحی، نحوه برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی آبادان خواهد بود.

منبع: مهر

کد خبر 484738

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • واردات خودرو ویژه جانبازان از چه زمانی اجرایی می‌شود؟

    واردات خودرو ویژه جانبازان از چه زمانی اجرایی می‌شود؟

    مهدی ضیغمی در حاشیه دومین نمایشگاه تخصصی اوراسیا، در رابطه با آخرین وضعیت واردات خودروی جانبازان، گفت: در رابطه با خودروی جانبازان، طبق توافق صورت گرفته، به این نتیجه رسیدیم که بتوانیم مصوبه هیأت وزیران را در اسرع وقت تغییر دهیم؛ چرا که درصدی که در بحث سود و خدمات برای جانبازان در این مصوبه در نظر گرفته شده، مقداری زیاد است.

  • جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

    جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

    قانون جدید بانک مرکزی که در روزهای اخیر از سوی رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده، تغییرات جدیدی را بعد از نیم قرن به خود دیده که واگذاری مسئولیت مهار تورم به بانک مرکزی یکی از مصوبات این قانون است.

  • نیسان آبی همچنان می‌ماند

    نیسان آبی همچنان می‌ماند

    معاون صنایع عمومی وزارت صمت، ضمن تاکید بر اینکه در حال حاضر بیش از یک میلیون خانواده از نیسان‌های آبی امرار معاش می‌کنند، نمی توان چرخه تولید آن را متوقف کرد، اما استانداردهای آن ارتقا خواهد یافت.

  • آغاز اتصال منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی به ۲۵۰۰ هکتار پس‌کرانه

    آغاز اتصال منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی به ۲۵۰۰ هکتار پس‌کرانه

    مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی از انعقاد قرارداد ۳۵ هزار میلیارد تومانی بندر شهید رجایی تا آخر آذر خبر داد و گفت: ساخت پل اتصال ۲۵۰۰ هکتار پس‌کرانه به این بندر با سرمایه‌گذاری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی آغاز شد.

  •  تغییر انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی قانونی نیست

    تغییر انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی قانونی نیست

    عضو اتاق بازرگانی ایران با غیرقانونی خواندن تغییر انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی گفت: برخی با روش‌های ایذایی به دنبال ایجاد اخلال در روند انتخابات جدید ریاست اتاق بازرگانی ایران هستند تا بلکه بتوانند برای ریاست سلاح‌ورزی اقدامی انجام دهند.

  • برقراری تجارت ترجیحی بین ایران و عمان در آینده نزدیک

    برقراری تجارت ترجیحی بین ایران و عمان در آینده نزدیک

    معاون وزیر صمت گفت: با توجه به نظر مثبت مقامات دو کشور ایران و عمان، مذاکرات برای امضای موافقت‌نامه تجارت ترجیحی بین دو کشور در آینده نزدیک برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =