قیمت ریپل در سال ۲۰۲۵ به چند می رسد؟

ریپل یک پلتفرم بلاک چینی است که با هدف تسهیل تراکنش‌های برون مرزی ساخته شد. بسیاری بر این باورند که رمز ارز XRP سیستم مالی جهانی را تغییر داده است، اما برخی از منتقدان نسبت به تمرکزگرایی، توزیع توکن‌ها و عدم قطعیت‌های قانونی آن نگرانی‌هایی دارند.

ریپل یک پلتفرم بلاک چینی است که با هدف تسهیل تراکنش‌های برون مرزی ساخته شد. بسیاری بر این باورند که رمز ارز XRP سیستم مالی جهانی را تغییر داده است، اما برخی از منتقدان نسبت به تمرکزگرایی، توزیع توکن‌ها و عدم قطعیت‌های قانونی آن نگرانی‌هایی دارند. این پلتفرم و شرکت پشتیبان آن به‌نام Ripple Labs، طی سال‌های گذشته به اتهام برگزاری عرضه اولیه غیرقانونی و فروش اوراق بهادار ثبت‌نشده، با شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا مواجه شدند که روی قیمت رمز ارز XRP تاثیرگذار بود. حال سوال این است که با وجود این فرازونشیب‌ها، قیمت ریپل در سال ۲۰۲۵ به چند دلار می‌رسد؟ در این مطلب پاسخ خواهیم داد.

پیش بینی قیمت XRP برای سال ۲۰۲۵

برای پیش بینی قیمت ریپل بهتر است از وبسایت‌هایی کمک بگیریم که با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی خود به ارائه این خدمات می‌پردازند. با این حال، باید دقت داشته باشید که هیچ چیزی در بازار کریپتو قطعی نیست و احساسات سرمایه گذاران از عوامل خرد و کلان زیادی نظیر توسعه‌های پروژه‌ها، تورم، تصمیمات بانک مرکزی آمریکا، وضعیت بازارهای مالی جهانی و موارد بسیار دیگر تاثیر می‌پذیرند. بنابراین پیش از خرید XRP و سرمایه گذاری در آن، تحقیقات کامل شخصی خود را انجام دهید.

کوین کودکس

وبسایت CoinCodex.com یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین پلتفرم‌هایی است که با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی خود به پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال می‌پردازد. با مراجعه به آدرس coincodex.com/crypto/ripple/price-prediction می‌توانید جدیدترین تحلیل‌های این وبسایت در خصوص پیش بینی قیمت ریپل را مطالعه کنید.

ریپل امروز ۸ آذر ۱۴۰۲، با قیمت ۰.۶۱۴۴ دلاری معامله می‌شود. پیش‌بینی کوین کودکس از قیمت این توکن در ۵ روز آینده سطح  ۰.۸۰۹۸۴۱ دلاری و در ماه آینده، سطح  ۰.۶۴۵۵۹۹ دلاری است.

برای سال ۲۰۲۵، این وبسایت کف قیمت XRP را سطح  ۰.۵۶۸۵۰۵ دلاری و سقف آن را سطح  ۱.۳۱۷۹۱۸ دلاری پیش‌بینی کرده است. این یعنی در صورت رشد قیمت ریپل از متوسط قیمت  ۰.۵۶۸۵۰۵ دلاری به سقف  ۱.۳۱۷۹۱۸ دلاری در سال ۲۰۲۵، این توکن با صعود ۱۱۳.۸۲ درصدی مواجه خواهد شد.

تکو پدیا

وبسایت TechoPedia.com گفته با وجود مشخص نبودن نتیجه پرونده شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار از ریپل، تحرکات این رمز ارز مثبت است و در صورتی که برنده این مبارزه حقوقی شود، قیمت آن تا آخر سال ۲۰۲۵ به سقف ۴.۵ دلاری خواهد رسید. این پیش‌بینی نسبت به تحلیل وبسایت کوین کودکس شدیدا خوش‌بینانه‌تر است.

تکو پدیا علت چنین پیش‌بینی را با وجود مشخص نبودن نتیجه دادگاه ریپل، پشتیبانی بسیاری از بانک‌ها، دولت‌ها و شرکت‌های سراسر جهان از این پلتفرم عنوان کرده است. با این حال، این وبسایت همچنین گفته در صورت عدم پیروزی ریپل، فشار فروش و سقوط قیمت عظیمی در انتظار رمز ارز XRP خواهد بود.

این وبسایت با استفاده از سطوح اصلاحی فیبوناچی و پیش‌بینی بول ران بعدی، متوسط قیمت XRP در سال ۲۰۲۵ را سطح ۳ دلاری و کف قیمت آن را سطح ۱.۵ دلاری اعلام کرده است.

قیمت ریپل در سال ۲۰۲۵ به چند می رسد؟

چنجلی

changelly.com یکی از تسهیل‌کننده‌های معاملات رمز ارزهاست که به پیش‌بینی قیمت این دسته از دارایی‌ها نیز می‌پردازد. این وبسایت گفته بر اساس تحلیل متخصصان خود، کف قیمت XRP در سال ۲۰۲۵ برابر ۱.۳۵ دلار، متوسط قیمت آن ۱.۴۰ دلار و سقف قیمتی آن برابر ۱.۶۵ دلار خواهد بود. این پیش‌بینی نسبت به پلتفرم‌های قبلی که در این مطلب به آن‌ها پرداختیم، تا حدودی محتاطانه‌تر است.

در جدول زیر، پیش‌بینی این وبسایت از قیمت ریپل در سال ۲۰۲۵ به تفکیک ماه را مشاهده می‌کنید:

ماه

کف قیمت

متوسط قیمت

سقف قیمت

ژانویه ۲۰۲۵

۰.۴۰۸ دلار

۰.۶۰۱ دلار

۰.۷۴۹ دلار

فوریه ۲۰۲۵

۰.۴۹۳ دلار

۰.۶۹۷ دلار

۰.۸۰۸ دلار

مارچ ۲۰۲۵

۰.۵۷۹ دلار

۰.۷۹۲ دلار

۰.۸۶۸ دلار

آوریل ۲۰۲۵

۰.۶۶۵ دلار

۰.۸۸۷ دلار

۰.۹۲۷ دلار

می ۲۰۲۵

۰.۷۵۰ دلار

۰.۹۸۳ دلار

۰.۹۸۶ دلار

ژوئن ۲۰۲۵

۰.۸۳۶ دلار

۱.۰۵ دلار

۱.۰۸ دلار

ژوئیه ۲۰۲۵

۰.۹۲۲ دلار

۱.۱۰ دلار

۱.۱۷ دلار

اوت ۲۰۲۵

۱.۰۱ دلار

۱.۱۶ دلار

۱.۲۷ دلار

سپتامبر ۲۰۲۵

۱.۰۹ دلار

۱.۲۲ دلار

۱.۳۶ دلار

اکتبر ۲۰۲۵

۱.۱۸ دلار

۱.۲۸ دلار

۱.۴۶ دلار

نوامبر ۲۰۲۵

۱.۲۶ دلار

۱.۳۴ دلار

۱.۵۵ دلار

دسامبر ۲۰۲۵

۱.۳۵ دلار

۱.۴۰ دلار

۱.۶ دلار

کوین پدیا

CoinPedia.org گفته قیمت توکن XRP به‌خاطر کارمزدهای پایین، افزایش حواله‌های برون‌مرزی و استقابل بیشتر از این پلتفرم، احتمالا با رشد خوبی در سال‌های آتی همراه خواهد شد. بر اساس الگوریتم‌های این وبسایت، سقف ۳.۳۸ دلاری برای ریپل در سال ۲۰۲۵ پیش‌بینی شده است. با این حال، در صورتی که بحران جهانی دیگری نظیر جنگ اوکراین و روسیه ظهور کند، قیمت این رمز ارز به کف ۲.۴۷ دلاری خواهد رسید. به گفته کوین پدیا، متوسط قیمت ریپل در سال ۲۰۲۵ برابر ۲.۹۲۵ دلار خواهد بود.

کد خبر 484201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =