راه حل جلوگیری از نوسانات هیجانی

مدیرعامل و عضو هیات مدیره کارگزاری آگاه اعلام کرد: توسعه و ترویج سرمایه‌گذاری غیر مستقیم تنها راه حل مناسب و قابل اتکا برای جلوگیری از نوسانات هیجانی است. 

به گزارش صدای بورس،محمدرضا سرافراز، مدیرعامل و عضو هیات مدیره کارگزاری آگاه با اشاره به صدور مجوز صندوق‌های مولتی nav در بازار سرمایه گفت: با پتانسیل خوب صنعت خودرو در بازار سرمایه و تخصیصی که مجموعه در خصوص مدیریت دارایی دارد، این صندوق می‌تواند منابع لازم را جذب کند تا فرایند فعال سازی آن به زودی انجام شود.

مزایای صندوق ها
وی در خصوص مزایای این صندوق‌ها عنوان کرد: این صندوق‌ها برای افرادی که زمان لازم و یا تخصص سرمایه‌گذاری و تحلیل در صنایع را ندارند، بهترین گزینه خواهد بود و هدف گروه آگاه این است که علاوه بر بستری قابل اعتماد برای سرمایه‌گذاری، ابزارهای لازم را برای سرمایه‌گذاری ساده و فارغ از پیچیدگی‌ فراهم کند.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره کارگزاری آگاه با تاکید براین‌که بازار سرمایه باید بستر قابل اعتمادی برای سرمایه‌گذاران باشد، اظهار داشت: تنها راه حل مناسب و قابل اتکا برای جلوگیری از نوسانات هیجانی توسعه و ترویج سرمایه‌گذاری غیر مستقیم است تا افراد با هر سطح پس‌انداز و دارایی و با هر ذائقه‌ای بتوانند در بازارهای مختلف سرمایه‌گذاری کرده و این مهم را مد نظر قرار دهند که صندوق می‌تواند بازده قابل اتکایی را برای آنها فراهم کند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه،وی یادآور شد: بازدهی قابل قبول صندوق‌ها، روند و حجم معاملات صندوق‌ها نسبت به کل بازار نشان دهنده این است که ذائقه سرمایه‌گذاران به سمت سرمایه‌گذاری غیرمستقیم در حال حرکت است.

کد خبر 483776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =