لحظه به لحظه با بازار شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲

طی پنج روز معاملاتی هفته پایانی آبان‌ماه منتهی به یکم آذر ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران از پله دو میلیون و ۳۸ هزار واحد با کاهش ۰.۸۱ درصدی به پله دو میلیون و ۲۲ هزار واحد رسید. با این حال، شاخص کل هم‌وزن به‌عنوان نماگر معاملات شرکت‌های کوچک و متوسط مسیری متضاد را در پیش گرفت و قدری بالا رفت. به این ترتیب شاخص هم‌وزن در این هفته حدود ۰.۵۹ درصد به ارتفاع خود افزود و خود را از تراز ۷۰۲ هزار واحد به تراز ۷۰۶ هزار واحد رساند. در همین حال، حجم و ارزش معاملات خرد با وجود رشد نسبت به هفته قبل، در هفته اخیر همچنان رکودی بود؛ اگرچه مثبت‌شدن تراز پول حقیقی به بازار، کام اهالی بورس را اندکی شیرین کرد. بر این اساس بازار سهام در این هفته به طور میانگین روزانه هفت میلیارد برگه سهم حجم خورد و ارزش معاملات چهار هزار و ۱۳۱ میلیارد تومانی را رقم زد. همچنین برآورد شاخص ورود و خروج پول حقیقی نشان می‌دهد، طی پنج روز کاری ۴۳۴ میلیارد تومان پول وارد بازار سهام شده است.

خلاصه بازار امروز
در آخرین روز معاملاتی هفته، شاخص کل با رشد ۲۲۰۰ واحدی به کارش خاتمه داد و در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۲ هزار واحد متوقف شد.
امروز حقیقی‌ها ۱۸۸ میلیارد تومان به بازار وارد کردند و ارزش معاملات خرد به ۴.۱ همت رسید.
نمادهای فصباح و های وب صدرنشین ورود پول سهامداران خرد بودند و نمادهای وسالت و خساپا بیشترین حمایت را از سوی حقوقی‌ها داشتند.


۱۲:۳۰⏰
در دقایق پایانی، شاخص کل با کاهش بیش از ۱۷۰۰ واحدی به ۲ میلیون و ۲۰ هزار واحد رسیده و شاخص هم‌وزن با افزایش ۱۷ واحدی همراه بوده است.
شستا، شتران، شبندر، فولاد و شپنا در صدر منفی‌سازان بورس قرار دارند و خودرو، انبوه‌سازی و فلزات اساسی به ترتیب با ارزش معامله ۲۰۵ میلیارد تومان، ۱۷۶ میلیاردتومان و ۱۴۱ میلیارد تومان برترین صنایع بازار هستند که بیشترین حجم معامله را داشته‌اند.


۱۲:۰۸⏰
اخابر با رشد ۴ درصدی قیمت تاثیر مثبت بر شاخص کل داشته است.


۱۲:۰۷⏰
بمولد صف خرید ۲.۵ میلیونی در قیمت ۵۴۰۰ ریال تشکیل داده است و قدرت خریدار بر فروشنده برتری دارد.
سهم با همت حقیقی‌ها صف خرید شده و طی هفته اخیر اغلب در محدوده قرمز به معاملات خود پایان داده است.


۱۱:۵۰⏰
در گروه بانکی، وبملت با قیمت ۴۳۹.۵ تومان نوسان منفی دارد، وبصادر با قیمت ۱۸۷.۶ تومان نوسان منفی و حجم معامله ۳۴ میلیونی داشته است و وتجارت با قیمت ۲۱۴.۴ تومان در منفی ۱ درصد دادوستد ۴۱ میلیون سهم را نشان می‌دهد. ونوین با قیمت ۵۷۰ تومان نوسان منفی دارد و وشهر نیز با قیمت ۱۲۶۵ تومان نوسان منفی داشته است.


۱۱:۴۸⏰
اخابر با قیمت ۹۶۰ تومان رشد بیش از ۳ درصدی دارد و حجم معامله آن به ۱۴ میلیون سهم رسیده است و همراه با قیمت ۴۷۰ تومان در منفی ۱ درصد حجم معامله ۵ میلیونی را نشان می‌دهد.


۱۰:۵۸⏰
در گروه پالایشی‌ها، شتران با قیمت ۴۱۱.۳ تومان نزدیک به منفی ۱ درصد دادوستد ۱۶ میلیون سهم را نشان می‌دهد و شپنا با قیمت ۸۲۳ تومان نوسان منفی دارد و حجم معامله ۷ میلیونی داشته است. شبندر با قیمت ۹۷۱ تومان نوسان منفی با حجم معامله ۶ میلیونی دارد، شبریز با قیمت ۱۱۷۵ تومان و شاوان با قیمت ۲۰۴۵ تومان نوسان منفی دارند و شراز نیز با قیمت ۱۳۴۷ تومان در منفی ۱ درصد معامله می‌شود.


۱۰:۵۸⏰
کترام با افزایش تقاضای خرید همراه است با قیمت ۱۰۷۹ تومان رشد بیش از ۱ درصدی دارد و حجم معامله آن به ۴۷ میلیون سهم رسیده است.


۱۰:۵۷⏰
شستا با قیمت ۱۱۷.۶ تومان نوسان منفی دارد و حجم معامله آن به ۹۰ میلیون سهم رسیده است.


۱۰:۵۰⏰
پالایشی ها نزدیک به صفر تابلو در محدوده منفی معاملات سرخی دارند.


۱۰:۴۸⏰
گروه سیمان معاملات متعادلی دارند. نمادهای سدشت و سیلام صف فروش دارند، در حالی که سفار، سبزوا و سقاین در محدوده مثبت نوسان دارند.


۰۹:۵۷⏰
در یک ساعت ابتدایی، شاخص کل با افزایش ۴۷۰ واحدی به ۲ میلیون و ۲۲ هزار واحد رسیده و شاخص هم‌وزن با رشد ۱۲۰۰ واحدی همراه بوده است.


۰۹:۵۶⏰
فصبا در معاملات امروز با قیمت ۷۰۴ تومان نزدیک به صفر تابلو قرار دارد و حجم معامله آن به ۵۲ میلیون سهم رسیده است.


۰۹:۳۶⏰
در میان معاملات متعادل معدنی‌ها کرومیت در ششمین روز بعد از بازگشایی با رشد ۵ درصدی قیمت صف خرید دارد و تا این لحظه ۴۰ میلیون برگه سهم معامله کرده است.


۰۹:۳۶⏰
نماد کسرا برای دومین روز متوالی با رشد ۶ درصدی قیمت مورد توجه خریداران قرار گرفته است.


۰۹:۳۵⏰
شستا با قیمت ۱۱۷.۷ تومان نوسان منفی دارد و حجم معامله آن به ۳۰ میلیون سهم رسیده است.


۰۹:۳۵⏰
وبهمن با رشد بیش از ۵ درصدی برروی قیمت ۴۴۷.۲ تومان از دقایق ابتدایی در میان شاخص سازان اصلی دیده می‌شود.


۰۹:۲۱⏰
بزرگان گروه خودرو با گرایش مثبت آغاز به کار کردند. نمادهای خودرو، خگستر، خساپا، خاور و خزامیا با رشد ۱ درصدی معامله می‌شوند.


۰۹:۱۸⏰
خساپا با قیمت ۲۵۰ تومان رشد بیش از ۱.۵ درصدی دارد و خودرو با نوسان مثبت برروی قیمت ۲۶۱.۸ تومان معامله می‌شود.


۰۸:۵۵⏰
معاملات امروز بازار سرمایه با افزایش ۶۲۰ واحدی متأثر از وبهمن، سفار، ثاخت، خساپا و کسرا آغاز شده است.

کد خبر 483646

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =