اردشیر امینی، قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو شد

اردشیر امینی در مراسمی با حضور مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو، به عنوان قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش معرفی شد.

به گزارش صدای بورس، امینی یکی از مدیران باسابقه در صنعت خودرو محسوب می‌شود و انتخاب وی توسط ایران‌خودرویی‌ها هوشمندانه بوده است.

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت سایپا یدک،قایم مقام فروش و خدمات پس از فروش سایپا، مدیرعامل هلدینگ قطعات خودرویی فرزانگان، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شتابکار (تولیدکننده مجموعه فرمان و سیستم تعلیق خودرو) عضو هیات مدیره شرکت قطعات اتومبیل ایرانخودرو و مدیرعاملی و عضو هیات مدیره چند شرکت خودرویی، از جمله سوابق اردشیر امینی محسوب می‌شود.

با توجه به تجارب بالا و سابقه مدیریت امینی در ایرانخودرو و سایر شرکت‌های خودرویی، می‌توان گفت حکم جدید به نوعی بازگشت به خانه اصلی برای وی محسوب می‌شود و باید منتظر تحول در حوزه بازاریابی و خدمات پس از فروش ایرانخودرو باشیم.

کد خبر 483513

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • خودرو درچه صورتی ارزان می شود؟

    خودرو درچه صورتی ارزان می شود؟

    از زمان اعلام قیمت‌های جدید محصولات خودروسازان که مجهز به استانداردهای ۸۵ گانه و بهبود قوای محرکه است، تعدادی از مشتریانی که از طریق سامانه یکپارچه در نوبت قرار گرفته بودند، دست به اعتراض زده و نظر آنها خرید خودروی ارتقا یافته و جدید به قیمت سابق است که در همین راستا یک کارشناس خودرو مطرح شدن این موضوع را موجب تحمیل زیان‌های بسیار سنگینی به پیکره صنعت خودروسازی کشور عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =