۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
طلای آب شده از کجا بخرم؟

طلای آب شده یکی از انواع طلا است که برای سرمایه گذاری محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این شکل از طلا، به خاطر اینکه به صورت خام استفاده میشود و ساختی روی آن انجام نشده، کارمزد ساخت ندارد و به همین خاطر سرمایه گذاران دقیقاً معادل حجم پول خود، طلا دریافت میکنند.

طلای آب شده یکی از انواع طلا است که برای سرمایه گذاری محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این شکل از طلا، به خاطر اینکه به صورت خام استفاده میشود و ساختی روی آن انجام نشده، کارمزد ساخت ندارد و به همین خاطر سرمایه گذاران دقیقاً معادل حجم پول خود، طلا دریافت میکنند.

در این نوشته روش‌های خرید طلای آب شده را به صورت فیزیکی و حضوری و از طریق سامانه معاملات طلای آنلاین به شما آموزش می‌دهیم.

البته اگر هنوز آشنایی لازم را با این نوع طلا ندارید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا این نوشته را بخوانید: طلای آب شده چیست

طلای آب شده از کجا بخرم؟

راه‌های خرید طلای آب شده:

در پاسخ به سوال طلای آب شده از کجا بخرم، به طور کلی دو راه پیش رو دارید:

  1. خرید طلای آب شده به صورت حضوری و فیزیکی از طلا فروشی‌های معتبر؛
  2. خرید آنلاین طلای آب شده از سامانه‌های معاملاتی.

هر یک از این دو راه، مزایا و معایبی دارند. برای مثال در خرید فیزیکی باید مراقب امنیت طلای خود باشید و طلا فروشی معتبری را پیدا کنید که طلای آب شده با عیار ثابت را به شما ارائه کند. در خرید آنلاین طلای آب شده نیز باید سامانه‌ای معتبر را پیدا کنید که کارمزد بالایی ندارد و امنیت طلای شما را تضمین می‌کند. هم‌چنین مراجع فروش طلای آب شده باید آن را با قیمت مصوب اتحادیه طلا و جواهر به شما ارائه کنند.

پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید به دنیای خرید و فروش یا پس انداز طلا قدم بگذارید، ابتدا آموزش سرمایه گذاری طلا را از منابع معتبر ببینید و اطلاعات خود را به روز کنید.

مراکز خرید طلای آب شده در تهران

اگر در تهران، پایتخت بزرگ و زنده ایران زندگی می‌کنید، در پاسخ به سوال طلای آب شده از کجا بخریم، می‌توانید سراغ مراکز این جدول بروید:

نام مرکز خرید طلای آب شده حضوری

آدرس

پاساژ قائم تجریش

تهران- میدان تجریش- خیابان شهرداری- پاساژ قائم تجریش

بازار زرگرها

تهران - خیابان پانزده خرداد- بازار بزرگ تهران- نرسیده به سبزه میدان

پاساژ میلاد نور

تهران- شهرک غرب- بلوار فرحزادی

بازار طلای کریمخان

تهران- بین خیابان‌های حافظ تا نجات‌الهی- خیابان کریمخان

بازار اقدسیه

تهران- پاسداران - موحد دانش - اقدسیه- بین خیابان‌های یاسمن و قاسمی

بازار طلای صادقیه

تهران- محله صادقیه- خیابان ستارخان

مرکز خرید سون سنتر

تهران - خیابان هفت حوض- خیابان سامان- خیابان رضوان غربی

البته به یاد داشته باشید که ساعات کاری این مراکز خرید طلای آب شده در تهران، ممکن است متفاوت باشد. اگر قصد خرید حضوری دارید، پیش از مراجعه حتما ساعات کاری را بررسی نمایید.

مزایای خرید طلای آب شده به صورت فیزیکی

برای خرید طلای آب شده به صورت فیزیکی می‌توان این مزایا را بر شمرد:

  • برای خرید شما می‌توانید به طلا فروشی مراجعه کنید و جواز کسب طلا فروشی را به صورت دقیق بررسی نمایید؛
  • شما می‌توانید درباره اصل بودن طلای آب شده از فروشنده سوال بپرسید؛
  • اگر به یک بازار طلای آب شده مراجعه کنید می‌توانید با پرس‌وجو از چند فروشگاه، قیمت‌ها را با یک‌دیگر مقایسه نمایید؛
  • پس از خرید می‌توانید طلای آبشده خود را به صورت فیزیکی تحویل بگیرید.

افراد زیادی به خاطر این مزایا، ترجیح می‌دهند طلای آب شده را به صورت فیزیکی و از مراکز خریدی که نام‌ بردیم، تهیه کنند.

طلای آب شده از کجا بخرم؟

معایب خرید طلای آب شده به صورت فیزیکی

اگر پاسخ شما به سوال طلای آب شده از کجا بخریم؟ بازارهای فیزیکی است، باید بدانید این چالش‌ها و معایب روبه‌روی شما قرار دارند:

  • امکان مراجعه حضوری به مراکز فروش طلای آب شده در تهران برای همه ممکن نیست؛
  • بیشتر طلا فروشی‌ها کارمزد زیادی را بابت فروش طلای آب شده از شما دریافت می‌کنند؛
  • شما نمی‌توانید به صورت زنده قیمت طلا را بررسی کنید و دقیقا در ساعت درست اقدام به خرید طلای آب شده بکنید؛ چرا که نیاز به مراجعه حضوری دارید و قیمت‌ها معمولاً در زمان مراجعه شما تغییر خواهند کرد؛
  • شما باید بتوانید امنیت طلای خود را تامین کنید. برای مثال مجبور می‌شوید که آن را در صندوق‌های امانی بگذارید که معمولاً هزینه نگهداری را از شما دریافت می‌کنند.

به علاوه در روش فیزیکی، شما نمی‌توانید هر زمان که خواستید اقدام به فروش طلای آبشده خود کنید و باید زمان صرف کنید و بعد از مراجعه به طلا فروشی‌ها و با بررسی تفاوت قیمت‌ها قطعه طلای خود را به فروش برسانید.

سامانه‌های معاملات طلای آب شده

سامانه‌های معاملات طلای آب شده راه حلی جایگزین برای خرید طلای آب شده بود. شما با ثبت نام در سامانه‌ معاملات طلای آب شده می‌توانید به صورت آنلاین به خرید و فروش طلای آب شده بپردازید. البته در هنگام انتخاب سامانه‌ها، به این نکات دقت کنید:

  • یک سامانه معتبر، گواهی‌ها و مجوزهای مورد تایید از اتحادیه‌ها را دارد؛
  • قیمت طلا در سامانه‌ معاملاتی باید مطابق با نرخ اتحادیه طلا باشد؛
  • سامانه معاملاتی نباید درصدی از هر خرید یا فروش شما را به عنوان کارمزد دریافت کند و بهتر است کارمزدی ثابت برای معاملات در نظر گرفته باشد.
  • کار با سامانه باید آسان باشد؛
  • بهتر است سامانه خرید و فروش، امکانات مختلفی مثل نشان دادن قیمت، میزان سود و زیان و امکان خرید خودکار را برای شما فراهم کرده باشد.
  • پشتیبانی در این سامانه‌ها باید به صورت همیشگی و سریع باشد تا هرگونه مشکلی برایتان حل شود.

با توجه به این ویژگی‌ها در ادامه بهترین سامانه معاملاتی طلای آب شده آنلاین را به شما معرفی می‌کنیم که یک پاسخ قطعی و مطمئن برای سوال «طلای آب شده از کجا بخریم است» باشد.

طلای آب شده از کجا بخرم؟

طلاین: سامانه سرمایه گذاری طلای آب شده آنلاین

سامانه طلاین یک سامانه آنلاین سرمایه گذاری طلای آب شده است که در آن می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز حداقل ۱۰۰ سوت طلای خام یا آبشده را خریداری کنید و آن را در زمان دلخواه بفروشید. تمامی قیمت‌های طلا در سامانه طلاین تحت نظر اتحادیه طلا هستند و شما هیچ نگرانی بابت معامله طلای خود نخواهید داشت. هم‌چنین این سامانه امکان دریافت فیزیکی طلا را نیز دارد. یعنی شما می‌توانید با مراجعه به شعب فیزیکی این شعبه، قطعه طلای خود را دریافت کنید.

جمع‌بندی

در این نوشته به بررسی کامل این سوال پرداختیم که طلای آب شده از کجا بخریم. دیدیم که دو راه عمده خرید به صورت حضوری و خرید آنلاین پیش روی شما است. سپس بررسی کردیم که خرید فیزیکی طلا ممکن است وقت زیادی از شما بگیرد یا باعث شود نتوانید در قیمت دلخواه خود طلا را خریداری کنید و به ترید طلا بپردازید.

به همین خاطر خرید آنلاین طلای آب شده راهی مناسب‌تر و سریع‌تر به نظر می‌رسد. برای خرید به سراغ سامانه‌ای بروید که مجوزهای لازم را دارد و قیمت طلای آب شده در آن بسته به نرخ اتحادیه طلا است. طلاین یکی از معتبرترین سامانه‌های خرید و فروش طلای آب شده در ایران است که به سادگی می‌توانید کار با آن را آغاز کنید. برای شروع به tlyn.ir مراجعه کرده و در سامانه ثبت‌نام کنید.

گرد آوری: فاطمه محمدی سایت طلاین

کد خبر 483316

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =