عمل به وعده شفافیت در مولدسازی با عرضه در بورس کالا

رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: یکی از وعده‌های داده شده در بحث مولدسازی، شفافیت تمام فرآیندها بود که به این وعده عمل کردیم و در بورس کالا تعدادی از املاک و دارایی‌های مازاد آگهی شده است.

به گزارش صدای بورس،مالک رحمتی رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: یکی از وعده‌های داده شده در مقوله مولدسازی این بود که تمام فرآیندها شفاف باشد و اصطلاحا در یک اتاق شیشه‌ای این فرآیندها طی شود. خدا را شکر ما به این وعده عمل کردیم و امروز در بورس کالا تعدادی از املاک و دارایی‌های مازاد آگهی شده و به امید خدا با حضور مردم و پای کار آمدن فعالان اقتصادی شاهد این خواهیم بود که یک توسعه‌ای در بورس کالا برای عرضه سایر دارایی‌های مازاد دولت داشته باشیم.

این مقام مسئول افزود: امیدواریم با توجه به شرایط استقبال خوبی از این اقدام شود و میزان عرضه‌های ما بستگی به استقبال‌ها دارد اگر استقبال صورت گیرد و عرضه‌ها موفق باشند این اقدام را به سرعت افزایش می‌دهیم، اما اگر حضور کم باشد مجبور هستیم از روش معمول مزایده عمومی استفاده کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،رئیس سازمان خصوصی‌سازی سازی اظهار کرد: امروزه تمام روش‌ها را برای سرعت بخشی به معقوله مولدسازی از جمله عرضه در بورس کالا و مزایده عمومی را در دستور کار داریم و وعده‌هایی که دادیم محقق شده است.

کد خبر 482976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =