افزایش درآمدهای بانک پارسیان در۷ ماهه سال جاری

بانک پارسیان درمجموع عملکرد در۷ماه نخست سال جاری بهتر ازمدت مشابه سال قبل عمل کرده است. درآمد بانک از سپرده گذاری به بیش از ۴,۱۶۲,۷۳۱ میلیون ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷۳ درصد افزایش داشته است.

بانک پارسیان در۷ماه نخست سال جاری ۹۲,۵۹۹,۰۲۰ میلیون ریال درآمد تسهیلات اعطایی داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۲درصد افزایش داشته است. بیشترین درآمد تسهیلات اعطایی این بانک از مرابحه بوده است که بیش از ۶۵درصد از درآمد این بخش را تشکیل می دهد و بعد از آن با فاصله زیاد تسهیلات ارزی بوده است.

درآمد اوراق بدهی بانک در ۷ ماه نخست سال جاری بالغ بر ۵,۴۱۱,۴۰۳ میلیون ریال شده که نسبت به مدت مشابه ۴۷ درصد بیشتر شده است.

ترازنامه بانک پارسیان نشان می دهد دارایی ثابت بانک در نیم سال نخست سال جاری ۳۴درصد بیشتر شده اما بدلیل سهم کم دارایی ثابت در کل دارایی های بانک ، بررسی ها نشان می دهد در مجموع ۶ درصد کل دارایی های بانک نسبت به مدت مشابه بیشتر شده است .

بانک پارسیان در نظر دارد در نیمه دوم سال با بهبود بازارسرمایه ، بخشی از دارایی های مازاد خود را واگذار کند و همچنین بخشی از دارایی های غیر مولد را به دارایی های مواد تبدیل کرده و کفایت سرمایه خود را بهبود بخشد .

کد خبر 482965

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =