لحظه به لحظه با بازار سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲

پس از دو روز افت شاخص در روزهای ابتدایی هفته، روز دوشنبه بورس تهران سبزپوش شد و به نظر می‌رسد فعالان بازار تصمیم به خرید گرفته‌اند. روز گذشته از ابتدای معاملات، سهام‌های کوچک بورس در کانون توجه بودند که این روند تا انتهای معاملات ادامه یافت. در نهایت، در پایان معاملات روز میانی هفته، دماسنج اصلی تالار شیشه‌ای با رشد ۰.۱۱ درصدی (معادل دو هزار و ۳۲۶ واحد از ارتفاع این شاخص)، در سطح دو میلیون و ۵۴ هزار و ۴۸۲ واحدی قرار گرفت. افزایش ارتفاع نماگر اصلی تالار شیشه‌ای در حالی اتفاق افتاد که شاخص هم‌وزن به‌عنوان نشان‌دهنده روند عمومی قیمت شرکت‌های کوچک و متوسط، عملکردی موازی را به ثبت رساند و با رشد ۰.۶۶ درصدی (معادل چهار هزار و ۶۰۹ واحد)، در ارتفاع ۷۰۵ هزار واحدی قرار گرفت.

خلاصه بازار امروز

در نهایت بازار امروز که روندی متعادل منفی داشت و تنها برخی از تک نمادها مورد توجه خریداران بودند، شاخص کل با از دست دادن 9700 واحد در ارتفاع 2 میلیون و 46 هزار واحد متوقف شد.
امروز حقیقی ها 338 میلیارد تومان از بازار خارج کردند و ارزش معاملات خرد به حوالی 4 همت رسید.
نمادهای حفاری و فزر صدرنشین ورود پول سهامداران خرد بودند و نمادهای وبملت و شستا بیشترین حمایت را از سوی حقوقی ها داشتند.


۱۲:۱۴⏰

زدشت با رشد ۷ درصدی صف خرید تشکیل داده و به قیمت ۲۷،۴۰۰ ریال رسیده است. این سهم اغلب توسط حقیقی‌ها خریداری شده و آنها ۶۳ درصد از فروشندگان سهم را نیز شامل می‌شوند. قدرت خریدار بر فروشنده برتری دارد. پی بر ای سهم در این قیمت‌ها در محدوده پی بر ای گروهش است.


۱۲:۰۱⏰

ودی در محدوده ۹۷۹ تومان ۵,۷ درصد مثبت دنبال می شود. نیمی از معاملات آن به دست حقوقی ها انجام شده است. سقف تاریخی ۱,۱۷۵ تومان، بازدهی یک ساله ۱۷۷ درصد است.


۱۱:۵۲⏰

نماد تپسی از ۶۲۴ تا ۶۵۸ تومان و تشکیل صف خرید شد. بازدهی یک ساله ۱۴ درصد مثبت، حمایت مهم در محدوده ۶۰۰ تومان و سقف تاریخی محدوده ۸۵۰ تومان، اصلاح ۲۲ درصدی نسبت به این سقف است.


۱۱:۴۸⏰

حمایت ۶۶ درصدی حقوقی های سپ در محدوده ۱,۶۵۰ تومان، ۱,۸ درصد مثبت با قدرت ۲ برابری خریدار به فروشنده، کل فروشنده ها حقیقی اند. بازدهی یک ساله ۲۰ درصد مثبت است. سقف تاریخی حدود ۲ هزار تومان، زمان دستیابی اردیبهشت امسال است.


۱۱:۴۶⏰

پی پاد با قیمت ۱,۳۳۳ تومان ۰,۳ درصد مثبت با قدرت حدود ۵ برابری خریدار به فروشنده که کل آن ها از حقیقی ها تشکیل شده، در حال معامله است. افت قیمت نسبت به بازدهی روزهای نخست پس از عرضه اولیه ۴۵ درصد است. ۱۶ فروردین سال جاری سهم با قیمت ۵۵۰ تومان عرضه اولیه شد و تا اوایل خرداد به بالاتر از ۲,۴۰۰ تومان رسیده بود.


۱۱:۳۸⏰

بگیلان با افزایش قیمت از ۱,۴۲۹ به ۱,۴۵۰ تومان وارد محدوده سبز بازار شد. بازدهی یک ساله مثبت ۳۴ درصد، اصلاح ۳۶ درصدی نسبت به سقف اردیبهشت ماه، حمایت پیش رو محدوده ۱,۴۰۰ تومان است.


۱۱:۳۴⏰

شبهرن در حدود ۲,۳۲۰ تومان ۰,۲ درصد مثبت با حمایت ۳۳ درصدی حقوقی ها دنبال می شود. اصلاح ۱۸ درصدی نسبت به سقف تاریخی در محدوده ۲,۸۰۰ تومان، زمان رسیدن هفته اول اردیبهشت سال جاری است. همچنین بازدهی یکساله مثبت ۶۶ درصد است.


۱۱:۳۴⏰

داد و ستدهای شرانل در محدوده ۷,۵۵۰ تومان نیم درصد منفی است. حمایت مهم در محدوده ۷,۵۰۰ تومان، سقف تاریخی ۹,۱۵۰ تومان و بازدهی یک ساله ۷۵ درصد مثبت است.


۱۱:۳۴⏰

شنفت در محدوده ۸۱۹ تومان ۰,۸ درصد مثبت با حمایت ۲۲ درصدی حقوقی ها در حال داد و ستد است. حمایت خوب سهم در محدوده ۸۰۰ تومان، بازدهی یک ساله مثبت ۵۲ درصد است. اصلاح ۲۵ درصدی قیمت نسبت به سقف تاریخی، زمان دستیابی اردیبهشت سال جاری، محدوده ۱,۱۰۰ تومان است.


۱۱:۲۸⏰

در میان معاملات متعادل گروه بانکی نمادهای وبملت، وتجارت ، وبصادر در غیاب دی با افت ۱ درصدی قیمت دست به دست می شوند.


۱۱:۱۳⏰

شفارا سهم سبزپوش گروه شیمیایی در قیمت ۶۵۰۰ ریال در حال معامله است. این سهم بازار پایه ای که اغلب در توسط حقیقی‌ها معامله شده است، طی یک ماه اخیر غالبا در محدوده قرمز بازار به کار خود پایان داده است. در حال حاضر قدرت خریدار بر فروشنده برتری دارد.


۱۱:۰۷⏰

شاروم منفی ۱.۵ درصد است. سهم در قیمت ۱۴،۱۸۰ ریال اغلب توسط حقیقی‌ها خریداری شده است. معاملات سهم طی یک ماه اخیر اغلب متعادل و یا منفی معامله شده است.


۱۱:۰۲⏰

شستا با قیمت ۱۱۸.۵ تومان در منفی ۱ درصد دادوستد ۲۰۵ میلیون سهم را پشت سر گذاشته است؛خرید حقیقی ۲۷ درصد و حقوقی ۷۳ درصد است.


۱۱:۰۰⏰

گروه قند و شکر نیز همسو بازار درگیر عرضه ها هستند نمادهای غاذر و غدانه با افت ۳ درصدی قیمت معامله می شود و غدشت در لحظاتی فروشندگان خود را به صف کرد هم اکنون با رشد ۳ درصدی قیمت معامله می شود.


۱۱:۰۰⏰

شپدیس با افت منفی ۱‌.۵ درصدی مواجه است. سهم را اغلب حقوقی‌ها خریده‌اند و امروز چهارمین روز متوالی حضور سهم در محدوده قرمز بازار است. پی بر ای سهم در این قیمت‌ها در محدوده ۴ واحد است.


۱۰:۴۲⏰

رشد قیمت وجامی از ۱۹۱ تا ۱۹۷ تومان، ۲,۸ درصد مثبت بود. بازدهی یک ساله مثبت ۷۹ درصد و اصلاح ۴۲ درصدی نسبت به سقف اردیبهشت ماه، محدوده ۳۲۰ تومان است.


۱۰:۳۸⏰

معاملات وسبحان در محدوده ۲۴۰ تومان ۱,۷ درصد منفی با حضور ۱۰۰ درصدی حقیقی ها انجام شد. فاصله از سقف سال جاری منفی ۱۳ درصد، بازدهی دو هفته اخیر مثبت ۱۶ درصد و بازدهی یکساله مثبت ۵۰ درصد است.


۱۰:۳۵⏰

داد و ستدهای متعادل وتوصا در محدوده ۱۱۵ تومان ۰,۲ درصد منفی و ۴۰ درصد افت نسبت به سقف سال جاری داشت. محدوده ۱۹۳ تومان، اردیبهشت ماه، بازدهی یکساله مثبت ۵۸ درصد است.


۱۰:۳۲⏰

سرچشمه در محدوده ۷۲۸ تومان ۰,۸ درصد مثبت با حضور ۴۸ درصدی حقوقی ها در بخش خرید و مشارکت ۵۸ درصدی آن ها در منطقه فروش داد و ستد می شود. حمایت مهم حدود ۶۶۰ تومان و فاصله از سقف تاریخی منفی ۴۲ درصد، محدوده ۱,۲۵۰ تومان، زمان دستیابی تیر سال جاری و بازدهی یک ساله مثبت ۸۷ درصد است.


۱۰:۳۰⏰

پتایر منفی ۳ درصد و در قیمت ۲،۳۵۹ ریال معامله می‌شود. این سهم تماما توسط حقیقی‌ها با فروش رفته و آنها ۷۲ درصد خریداران سهم را شامل می‌شوند. پی بر ای سهم در این قیمت‌ها بالاتر از میانگین گروهش است.


۱۰:۱۹⏰

داوه با رشد مثبت ۶ درصدی به قیمت ۱۳،۷۲۰ ریال رسیده است. سهم را حقیقی‌ها داد و ستد کرده‌اند و امروز دهمین روز متوالی حضور سهم در محدوده سبز بازار است. طی این ده روز سهم رشد بالای ۲۵ درصد را به ثبت رسانده است.


۱۰:۱۱⏰

گروه فلزات معاملات سرخ و کم حجمی دارند نمادهای فولاد، فاسمین، ذوب، وسدید با کاهش ۱ درصدی قیمت معامله می شوند.


۱۰:۰۱⏰

سیلام مثبت ۶.۵ درصد و در قیمت ۲۲،۶۳۰ ریال معامله می‌شود. این سهم با خرید ۶۰ درصدی حقیقی‌ها و ۴۰ درصدی حقوقی‌ها مواجه است. امروز پنجمین روز متوالی حضور سهم در محدوده سبز بازار است که نشان رشد حدوو ۲۵ درصدی طی این پنج روز دارد.


۰۹:۵۵⏰

در حالی که عمده نمادهای شیمیایی در محدوده منفی دنبال می شوند، شکلر در حدود ۳,۷۸۹ تومان ۲ درصد مثبت دارای خریدار است. بازدهی یکساله حدود ۱۰۰ درصد مثبت بود و فاصله از سقف تاریخی منفی ۲۴ درصد، زمان دستیابی اردیبهشت سال جاری، محدوده ۵ هزار تومان است.


۰۹:۵۲⏰

گروه سیمان اغلب در محدوده سبز بازار معامله می‌شوند. سخاش مثبت ۴.۵ درصد و در قیمت ۹۴،۶۶۰ ریال در حال معامله است. پی بر ای این سهم در این قیمت‌ها در محدوده میانگین گروه سیمان است. حقیقی‌ها تمام خریداران سهم را تشکیل داده‌اند.


۰۹:۵۲⏰

حرکت خودرو و خساپارو به بالا است. خودرو از ۲۶۰ تا ۲۶۷ تومان، محدوده فعلی ۲۶۴ تومان نیم درصد منفی است. خساپا از ۲۲۷ تا ۲۴۲ تومان، محدوده فعلی ۲۳۹ تومان نزدیک به صفر تابلو و با رنگ سبز است.


۰۹:۵۲⏰

حکشتی با قیمت ۱۰۷۱ تومان رشد بیش از ۲ درصدی دارد و حجم معامله ۶ میلیونی داشته است.


۰۹:۵۱⏰

کترام تنها نماد گروه کاشی و سرامیک است که از دقایق ابتدایی با افزایش تقاضای خرید همراه است و هم‌اکنون با قیمت ۹۲۴ تومان در مثبت ۷ درصد دادوستد ۳۳ میلیون سهم را پشت سر گذاشته است.


۰۹:۵۰⏰

شپنا با قیمت ۸۳۷ تومان شتران با قیمت ۴۲۳ تومان و #شبندر با قیمت ۹۹۴ تومان هر سه نوسان منفی دارند.


۰۹:۴۹⏰

ثرود مثبت ۳ درصد است. سهم در قیمت ۱۹،۵۲۰ ریال اغلب توسط حقیقی‌ها خریداری شده و امروز سومین روز متوالی حضور سهم در محدوده سبز بازار است. پی بر ای سهم در این قیمت‌ها از میانگین پی بر ای گروهش پایین‌تر است.


۰۹:۴۰⏰

ثشاهد مثبت شد و هم‌اکنون با افزایش ۴ درصدی برروی قیمت ۱۵۰۲ تومان معامله می‌شود.


۰۹:۳۴⏰

تجلی با افزایش قیمت از ۲۳۳ به ۲۴۶ تومان در یک قدمی صف خرید قرار گرفت. تا اینجای کار ۲۰ درصد از خریداران و حدود نیمی از فروشندگانش حقوقی هستند و اکنون قدرت خریدار بیش از ۲ برابر فروشندگانش است.


۰۹:۳۳⏰

توریل مثبت ۲.۵ درصد و ۵۵۰ تومان. حقیقی‌ها سهم را خریداری کرده‌اند و سهم در یک ماه اخیر معاملاتش متعادل بوده است. خریدار با قدرت بیشتر نسبت به فروشنده معامله می‌کند.


۰۹:۳۰⏰

جو معاملات در گروه پالایشی منفی است نمادهای شپنا، شتران، شبندر، شبریز و شبهرن مماس بر صفر تابلو با گرایش منفی دادو ستد می شوند.


۰۹:۳۰⏰

خودرو با قیمت ۲۶۵.۳ تومان و خساپا با قیمت ۲۳۸.۵ تومان هردو نوسان منفی دارند.


۰۹:۳۰⏰

فولاد با قیمت ۵۶۰ تومان نوسان منفی دارد و فملی با قیمت ۷۰۴ تومان در صفر تابلو معامله می‌شود.


۰۹:۲۲⏰

گروه سیمان معاملات چندان دلچسبی ندارند در این میان نمادهای سیلام، سدشت و سخاش با رشد ۵ درصدی مورد توجه قرارگرفته اند.


۰۹:۱۷⏰

حفارس ۲،۴۶۲ ریال و مثبت ۳ درصد. سهم را اغلب حقیقی‌ها خریده‌اند و قدرت خریدار بر فروشنده برتری دارد. این سهم طی یک ماه اخیر اغلب در محدوده سبز بازار بوده است.


۰۹:۱۴⏰

شستا با قیمت ۱۱۸ تومان در منفی ۱.۵ درصد صدرنشین منفی‌سازان شاخص کل است.


۰۹:۰۹⏰

بازار امروز متاثر از معاملات شستا، خگستر، ختوقا، وساخت، ثشاهد نمای قرمز به خود گرفته و شاخص کل با افت ۱۱۷ واحدی آغاز به کار کرده است.

کد خبر 482849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =