افزایش ایستگاه های معاملاتی کارگزاری بانک مسکن

مدیر معاملات اوراق بهادار کارگزاری بانک مسکن با بیان اینکه در حال حاضر ۱۹ ایستگاه معاملاتی فعال داریم ، گفت: با شناسایی چند شهر تعداد ایستگاه های معاملاتی به ۲۷ ایستگاه افزایش خواهد یافت.

جواد حبیبی ثمر در گفت و گو با «صدای بورس» به خدمات این کارگزاری اشاره کرده وگفت: در حال حاضر کارگزاری بانک مسکن از لحاظ سطح اعتباری در سطح قابل قبولی قرار دارد و از سرمایه گذاران دعوت می کنیم برای دریافت اعتبار روی پرتفوهایی که از لحاظ ارزش تضمین به میزان استانداردهای سازمان است حضور داشته و مذاکراتی انجام دهیم.

مدیر معاملات اوراق بهادار کارگزاری بانک مسکن با اشاره به ایستگاه های فعال این کارگزاری ، افزود: در حال حاضر ۱۹ ایستگاه معاملاتی فعال داریم و در نظر داریم این ایستگاه ها را به ۲۷ ایستگاه معاملاتی برسانیم.

وی ادامه داد: چند شهر را نیز شناسایی کرده ایم تا بتوانیم ایستگاه معاملاتی در آن شهرها فعال کنیم.و در این زمینه با بازاریاب هی فعال در بازار قراردادهایی را امضا کرده ایم.

حبیبی ثمر درباره برنامه ها و اهداف جدید این کارگزاری اظهار داشت: از برنامه های آتی کارگزاری بانک مسکن این است که در بخش آموزش اوراق بهادار سطح کیفی معامله گران را افزایش دهیم که در دوفاز این موضوع انجام خواهد شد ، اولی تکنیکال ودومی فاندامتال است.

مدیر معاملات اوراق بهادار کارگزاری بانک مسکن ادامه داد: هدف اصلی از ارتقاء سطح کیفی معامه گران تقویت تیم معاملات است تا بتوانیم خدمات مناسب و بهتری را به مشتریان ارائه دهیم. با حمایت های مدیریت کارگزاری بانک مسکن به سطح قابل قبولی از معاملات در انتهای سال برسیم .

حبیبی ثمر افزود: از دیگربرنامه های سال آینده این کارگزاری بهبود عملکرد و خدمات رتبه امسال را نسبت به سال گذشته ارتقا دهیم و امید واریم با بهبود روند بازار سرمایه و افزایش ارزش معاملات به این مسائل دست پیدا کنیم.

کد خبر 482630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =