سرمایه‌گذاران دست به عصا هستند

کارشناس بازار سرمایه گفت: ریسک‌ها کمتر و اطمینان خاطر بازار بیشتر شده است، با این حال باز هم قوت و قدرت چشمگیری در بازار نیست.

مهدی رادان، در گفت‌وگو با صدای بورس در رابطه با تاثیر تعیین نرخ جدید پتروشیمی بر روی بازار گفت: بازار امروز همانند دو روز گذشته به خبر تعیین نرخ جدید پتروشیمی واکنش مثبتی داشته است.

رادان ادامه داد: خوشبختانه بازار امروز همانند دو روز گذشته به خبر تعیین نرخ جدید پتروشیمی واکنش مثبتی داشته است. این موضوع نشان می‌دهد بازار نسبت به ریسک‌های تصمیمات دولت مقدار بیشتری اطمینان خاطر پیدا کرده است. به این معنی که ریسک‌ها کمتر و اطمینان خاطر بازار بیشتر شده است، با این حال باز هم قوت و قدرت چشمگیری در بازار نیست.

وی افزود: در واقع نقدینگی زیادی در بازار وجود ندارد و با توجه به ادامه داشتن و به پایان نرسیدن مسائل خاورمیانه امکان دارد هر روز اخبار جدیدی در این زمینه بازار سرمایه و اقتصاد را تحت تاثیر خود قرار دهد. به دنبال همه موارد ذکر شده نمی‌توان به این بازار و اخبار مطمئن بود و دست به عصا حرکت کردن سرمایه‌گذاران بسیار طبیعی است.

وی در پایان تاکید کرد: از طرف دیگر با توجه به اینکه شاخص از دو میلیون واحد بالاتر آمده، با کوچکترین اتفاقی احتمال اینکه بازار بخواهد دوباره اصلاحی انجام دهد، وجود دارد. اما اگر مسائل خاورمیانه مقداری به آرامش برسد و ثبات تصمیمات دولت هم افزایش یابد، قیمت‌های بازار بسیار مناسب است و می‌تواند روند خوب و مثبتی داشته باشد.

کد خبر 482330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =