تداوم واردات گوشت قرمز تا پایان سال

قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: بنا بر برنامه‌ریزی صورت گرفته، واردات گوشت قرمز در راستای تنظیم بازار و تامین کسری نیاز داخل تا پایان سال ادامه دارد.

به گزارش صدای بورس، علیرضا پیمان پاک گفت: روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن گوشت گرم گوسفندی و گوساله با نرخ مصوب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره‌بار عرضه می‌شود.

به گفته او، بنا بر برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال واردات گوشت به منظور رفع کسری نیاز داخل انجام می‌شود.

پیمان‌پاک با بیان اینکه تمرکز اصلی حمایت از تولید داخل است، افزود: برآوردها حاکی از آن است که در بهار سال آینده گوشت به وفور در کشور وجود دارد به طوری‌که دیگر نیازی به واردات نداریم.

کاهش قیمت گوشت قرمز با توزیع گسترده گوشت وارداتی

قائم‌مقام وزیر جهاد نرخ کنونی هرکیلو لاشه وارداتی در میادین را ۲۸۰ هزارتومان و گوشت قطعه‌بندی را ۳۱۶ هزارتومان اعلام کرد و گفت: با توزیع گسترده گوشت وارداتی در بازار، نرخ گوشت داخلی کاهش یافته است.

او گفت: با توجه به استمرار روند واردات گوشت قرمز، مشکل خاصی در تامین و توزیع گوشت نداریم و همواره با تامین گسترده نهاده دامی به دنبال خودکفایی گوشت قرمز در داخل هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر 482096

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • قیمت مرغ ۸ هزار تومان بالاتر از نرخ مصوب شد

    قیمت مرغ ۸ هزار تومان بالاتر از نرخ مصوب شد

    رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی تهران گفت: متاسفانه اکنون مرغدار به قیمت دلخواه و ۸ هزار تومان بالاتر از نرخ مصوب، مرغ را می‌فروشد و مشکلی هم برایش به وجود نمی‌آید.

  • پای تورم در سفره کارگران

    پای تورم در سفره کارگران

    بیش از ۳۰۰ آیتم در تخمین نرخ تورم درگیر است که کارگران و کارمندان شاید در طول عمرشان با ۳۰ تا ۴۰ قلم از آنها دست به گریبان باشند.

  • کشت محصول تراریخته در کشور ممنوع شد+ جزئیات

    کشت محصول تراریخته در کشور ممنوع شد+ جزئیات

    با تصویب نمایندگان مجلس، کشت هرگونه محصول تراریخته تولید شده در داخل و یا خارج از کشور در اراضی کشور ممنوع می‌شود؛ همچنین واردکنندگان و تولیدکنندگان فراورده‌های غذایی و آشامیدنی که از مواد اولیه تراریخته استفاده می‌کنند مکلف به درج برچسب بر روی این محصولات هستند.

  • پیشنهاد اختصاص «بن الکترونیکی» به کارگران

    پیشنهاد اختصاص «بن الکترونیکی» به کارگران

    دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران اختصاص «بن الکترونیکی» به کارگران را پیشنهاد کرد و گفت: به جای پرداخت بن نقدی خواربار، به کارگران بن الکترونیکی مثل کالابرگ داده شود تا از طریق آن بتوانند مایحتاج و کالاهای اساسی خود را به قیمت سال قبل تهیه کنند.

  • گوشت ارزان شد

    گوشت ارزان شد

    رییس شورای تامین دام کشور از کاهش قیمت گوشت گوسفندی و گوساله در بازار تهران خبر داد و گفت که در هفته جاری مجدد شاهد کاهش قیمت گوشت قرمز خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =