۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱
اخزا ۱۰۹۱ فردا عرضه می شود

گزارش چگونگی عرضه اولیه اسناد خزانه اسلامی با تاریخ سررسید ۲۶ آبان ماه سال ۱۴۰۴ در نماد اخزا ۱۰۹۱ منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، عرضه اولیه اسناد خزانه اسلامی با تاریخ سررسید ۲۶ آبان ماه سال ۱۴۰۴ در نماد اخزا۱۰۹۱ در روز سه‌شنبه ۹ آبان‌ماه سال ۱۴۰۲ انجام می شود.

بر اساس اطلاعیه عرضه اولیه اسناد خزانه اسلامی با تاریخ سررسید ۲۶ آبان ماه سال ۱۴۰۴ در نماد اخزا ۱۰۹۱ در روز سه‌شنبه ۹ آبان‌ماه سال ۱۴۰۲ عرضه می شود.
اطلاعیه عرضه اولیه اسناد خزانه اسلامی با تاریخ سررسید ۱۴۰۴/۰۸/۲۶
در نماد اخزا ۱۰۹۱ در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
به استناد پذیرش مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۳۰ اوراق اسناد خزانه اسلامی با سررسید ۱۴۰۴/۰۸/۲۶ توسط سازمان بورس و اوراق بهادار، به اطلاع می رساند؛ نظر به احراز شرایط پذیرش اوراق یاد شده نماد معاملاتی اوراق مذکور برای اولین بار در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ در بازار ابزارهای نوین مالی گشایش می یابد قیمت پایانی اوراق میانگین موزون معاملات روزانه اوراق در روز گشایش خواهد بود.
مشخصات اوراق اسناد خزانه اسلامی مذکور به شرح ذیل میباشد؛
نام اوراق اسناد خزانه اسلامی ۰۴۰۸۲۶،
نوع اوراق اوراق با نام و قابل معامله در فرابورس ایران
ارزش اسمی هر ورقه ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال
تعداد کل اوراق ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ورقه
تاریخ انتشار اوراق ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
تاریخ سررسید اوراق: ۱۴۰۴/۰۸/۲۶،
نام ناشر وزارت امور اقتصادی و دارایی به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران
عامل پرداخت در سررسید شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سهامی عام)،
حداقل حجم هر سفارش و واحد پایه سفارش (LOT): ۱۰۰ ورقه
لازم به ذکر است کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی میتوانند با در اختیار داشتن کد معاملاتی فعال در سیستم شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه نسبت به خرید اسناد خزانه اسلامی اقدام کنند.
بدیهی است با توجه به اطلاعیه شماره ۱۲۰۳۰۰۴۷ موضوع نامه شماره ۱۲۱/۳۳۰۶۳۸ مورخ ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ اداره محترم امور نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار، تمامی صندوق های سرمایه گذاری می توانند با رعایت مفاد اساسنامه و امیدنامه و صرفاً با توجه به صرفه و صلاح سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در این اوراق اقدام کنند و نیازی به برگزاری مجمع صندوق سایر تشریفات اصلاح امیدنامه نیست.
معاملات اسناد خزانه اسلامی معاملات ثانویه اوراق اسناد خزانه اسلامی بعد از عرضه اولیه در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران قابل انجام است.

دارندگان و متقاضیان خرید میتوانند با مراجعه به کارگزاران عضو فرابورس ایران اقدام به خرید یا فروش اوراق نمایند حداقل حجم عرضه اولیه ۱۰,۰۰۰ ورقه و نصاب معادل ۱۰۰,۰۰۰ ،ورقه موضوع بندهای "و" و "ز" ماده ۱ دستورالعمل پذیرش و عرضه اسناد خزانه اسلامی در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران است.

اخزا ۱۰۹۱ فردا عرضه می شود

کد خبر 481737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =