۹۰ درصد کریپتوها منفی شدند

بازار کریپتوکارنسی‌ در هفته گذشته‌ شاهد افت چشمگیر بیشتر رمزارزها بود، به طوری که از میان ۱۰۰ رمزارز اصلی بر اساس ارزش بازار، نسبت منفی‌ها به مثبت‌ها ۹۰ به ۱۰ بود.

به گزارش صدای بورس، در هفته منتهی به ۲۰ مهرماه، ۹۰ رمزارز کاهش قیمت بین ۰.۱ درصد تا ۱۹.۸ درصد و ۱۰ رمزارز هم افزایش قیمت بین ۰.۱ تا ۱۵ درصد را تجربه کردند. بازنده بزرگ هفته گذشته، رمزارز Radix بود. این کریپتوکارنسی که رتبه ۷۳ را در اختیار دارد، بیش از ۱۹ درصد افت قیمت داشته است. ارزش بازار این رمزارز ۰.۰۴ دلاری به ۴۴۰ میلیون دلار رسیده و در یک ماه گذشته نیز بیش از ۲۴ درصد کاهش قیمت داشته است.

در هفته‌ای که گذشت، بیشتر رمزارزهای بزرگ شاهد افت قیمت بودند. در این میان، بیت‌کوین همچنان از صعود بازمانده است. پادشاه رمزارزها در هفته گذشته ۱.۸ درصد افت قیمت داشته است. در همین حال اتریوم ۴.۷ درصد، بایننس ۲.۸ درصد و ریپل ۸.۸ درصد کاهش قیمت را ثبت کردند. بر پایه گزارش Cryptobubbles، رمزارز Trust Wallet Token با حدود ۱۵ درصد رشد، در صدر مثبت‌های بازار کریپتو بود. ارزش بازار این رمزارز بیش از ۳۸۹ میلیون دلار و قیمت بیش از ۰.۹۳ دلار است.

پس از آن، Render به میزان ۸.۶ درصد رشد قیمت را تجربه کرد. ارزش بازار این رمزارز ۶۷۹ میلیون دلار است. قیمت رمزارزهای Klaytn و Tether Gold نیز به ترتیب ۵.۴ درصد و ۲.۵ درصد افزایش پیدا کرد.

در سوی دیگر بازار، دو رمزارز Gala و Kaspa به ترتیب با ۱۷.۲ درصد و ۱۶.۳ درصد افت قیمت، رتبه‌های دوم و سوم بازندگان را کسب کردند. قیمت این دو رمزارز به ترتیب ۰.۰۱ دلار و ۰.۰۴ دلار است. در هفته‌ای که گذشت، ارزش بازار کریپتوها دوباره به یک هزار و ۶۰ میلیارد دلار کاهش پیدا کرد. عملکرد ۱۵ رمزارز برتر بازار کریپتوکارنسی را در اینجا مشاهده می‌کنید.

۹۰ درصد کریپتوها منفی شدند

کد خبر 480705

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =