توضیح کیسون درباره صدور مجوز سرمایه گذاری پروژه الاخوه عراق

گزارش اطلاعات بااهمیت - صدور مجوز سرمایه گذاری پروژه الاخوه عراق- گروه ب منتهی به سال مالی ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ شرکت کیسون منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت کیسون خبر داد؛ مجوز سرمایه گذاری پروژه الاخوه عراق، به نام شرکت کیسون صادر شده و در آن، شرکت های جدار العاصمه، آثار الورکاء و جناح الابابیل، به عنوان شرکای سرمایه گذار و مجری به پروژه اضافه شده اند.

بر این اساس شرکت کیسون با نماد کیسون در فرابورس فعالیت دارد؛ گزارش اطلاعات بااهمیت - صدور مجوز سرمایه گذاری پروژه الاخوه عراق- گروه ب منتهی به سال مالی ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ را بررسی کرد،
دلایل اصلاح اطلاعیه به این شرح است؛ به درخواست شرکت محترم فرابورس سوال های آن شرکت و توضیحات شرکت کیسون سایر اطلاعات بااهمیت - صدور مجوز سرمایه گذاری پروژه الاخوه عراق- گروه ب است.

مجوز سرمایه گذاری پروژه الاخوه عراق، به نام شرکت کیسون صادر شده و در آن، شرکت های جدار العاصمه، آثار الورکاء و جناح الابابیل، به عنوان شرکای سرمایه گذار و مجری به پروژه اضافه شده اند. توضیح اینکه طبق مصوبه وزارت علوم کشور عراق به عنوان سرمایه پذیر، مقرر شده است بر اساس سایت پلان و طرح اولیه پروژه، میزان سرمایه گذاری به مبلغ ۲،۸۷۱،۵۸۹،۸۰۳ دلار آمریکا باشد و از آنجا که صدور مجوز این امر، منوط به نهایی شدن طراحی و اخذ سایر تاییدات (از جمله مجوزهای شهرداری بغداد و سازمان فرودگاه کشوری عراق) می باشد، جهت تسریع در امور، مجوز سرمایه گذاری طی دو مرحله ذیل صادر خواهد شد: - مرحله نخست: صدور مجوز سرمایه گذاری پروژه و ورود سرمایه گذارن جدید و شروع فعالیت ها (مجوز پیوست). - مرحله دوم: افزایش میزان سرمایه گذاری به مبلغ بالغ بر ۲ میلیارد دلار بر اساس طرح نهایی (این مرحله به دلیل ضرورت نهایی شدن نقشه ها و مجوزها، حدود شش تا دوازده ماه، زمان خواهد برد).

توضیح کیسون درباره صدور مجوز سرمایه گذاری پروژه الاخوه عراق

کد خبر 480564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =