جهش دلار به کانال بالاتر

در حالی که روز گذشته دلار در محدوده ۵۱ هزار و ۳۵۰ تومان تا ۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان نوسان داشت، اولین داد و ستدهای امروز دلار در بازار آزاد از ۵۳ هزار تومان کلید خورد.

صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ بر اساس وبگاه بانک مرکزی،‌ قیمت هر اسکناس دلار ۴۱ هزار و ۲۰۹ تومان و یورو ۴۳ هزار و ۵۵۷ تومان اعلام شد. نرخ حواله دلار در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران نیز ۳۷ هزار و ۴۵۱ تومان اعلام شد. دلار در بازار آزاد نیز تا این لحظه با قیمت ۵۲ هزار و ۹۵۰ تومان در حال معامله است.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، نفت برنت دریای شمال که هفته میلادی را با ۸۴ دلار و ۴۳ سنت به پایان برده بود، در شروع هفته میلادی با افزایش ۲ دلار و ۴۰ سنتی به ۸۶ دلار و ۸۳ سنت در هر بشکه رسید. هر اونس فلز زرد نیز در آغاز هفته میلادی با افزایش ۱۷ دلاری نسبت به هفته قبل، در محدوده ۱۸۴۹ دلار مورد معامله قرار گرفت.

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از بازار سکه و طلا، سکه امامی امروز هم دو کانال دیگر پیشروی کرد و با قیمت ۳۱ میلیون و ۵۰۱ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان افزایش نشان می‌دهد. ربع سکه هم امروز یک کانال بالاتر آمد و با ۸۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، به ۱۱ میلیون و ۴۹۳ هزار تومان رسید.

طلای ۱۸ عیار هم با رشد ۲۹ هزار و ۱۰۰ تومانی نسبت به دیروز به ۲ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

کد خبر 480497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =