دلار در آستانه فتح کانال ۵۲ هزار تومان

نخستین معاملات امروز دلار در بازار آزاد که از محدوده ۵۱ هزار و ۳۵۰ تومان آغاز شده بود، در این لحظات به ۵۱ هزار و ۹۰۰ تومان افزایش یافته است.

صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ بر اساس وبگاه بانک مرکزی در دومین از هفته جاری، قیمت هر اسکناس دلار ۴۱ هزار و ۲۰۹ تومان و یورو ۴۳ هزار و ۶۵۹ تومان اعلام شد. نرخ حواله دلار در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران نیز ۳۷ هزار و ۴۵۱ تومان اعلام شد. دلار در بازار آزاد نیز امروز در حالی به ۵۱ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است که روز گذشته از محدوده ۵۰ هزار و ۳۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۷۰۰ صعود کرده بود.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، نفت برنت دریای شمال در پایان هفته میلادی با افت ۵ دلار و ۸۵ سنتی، به قیمت ۸۴ دلار و ۴۳ سنت در هر بشکه بسته شد. هر اونس فلز زرد نیز با ۱۰ دلار افزایش در محدوده ۱۸۳۲ دلاری هفته میلادی را به پایان برد.

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از بازار سکه و طلا، سکه امامی با افزایش بی‌سابقه ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی در عرض یک روز، دو کانال بالاتر آمد و با قیمت ۲۹ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان خرید و فروش شد. ربع سکه هم امروز به ۱۰ میلیون و ۶۴۳ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۵۵۰ هزار تومان افزایش نشان می‌دهد.

طلای ۱۸ عیار هم با رشد ۱۵۱ هزار و ۴۰۰ تومانی نسبت به دیروز به ۲ میلیون و ۴۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

کد خبر 480416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =