۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
لاکچری بازی درباره خرید آدامس

شاید برای شما هم عجیب باشد که در بازار آدامس‌هایی به قیمت هر بسته ۲۰۰ هزار تومان وجود داشته باشد! آدامس‌های گرانی که طرفداران خاص خود را دارد. در این گزارش به بررسی مفصل قیمت آدامس می‌پردازیم.

به گزارش صدای بورس,جویدن «آدامس» جذابیت خاصی برای سنین مختلف دارد. جذابیتی که اغلب به واسطه طعم و عطر مختلفی که دارد، طرفداران متفاوتی را دارد. برخی از آدامس‌ها می‌توانند عطر و طعم تازگی دهنده‌ای داشته باشند که می‌تواند به بهبود بوی دهان کمک کند و احساس تازگی و تمیزی در دهان را به مصرف کننده بدهد.

مصرف آدامس همچنین قادراست به عنوان یک راه برای تسکین استرس و اضطراب مورد استفاده قرار گیرد. مکانیسم مضغ آدامس به مغز پیام‌هایی از نوع تسکین اعصابی ارسال می‌کند و به مصرف کننده احساس آرامش و راحتی بدهد. آدامس‌ها به طور معمول در انواع مختلف طعم‌ها مانند میوه‌ها، نعناع، پناهل و غیره در دسترس هستند. این طعم‌ها می‌توانند برای مصرف کنندگان جذاب و لذت بخش باشند.

جدای از مبحث تنوع طعم و رنگ در آدامس ها، وقتی به بازار مراجعه می‌کنیم با قیمت‌های متفاوت و بعضا گرانی مواجه می‌شویم. قیمت‌هایی که برای یک بسته آدامس کمی عجیب به نظر می‌رسد. با جستجویی در قسمت فروش آدامس‌ها در سایت‌های اینترنتی، قیمت آدماس‌ها از یک بسته ۲۰۹ هزار تومان تا هر بسته ۱۱ هزار تومان قابل مشاهده است. البته این قیمت با توجه به برند آدامس و حجم و تعداد آن منطقی به نظر می‌رسد اما باز هم فاصله فاحشی وجود دارد. در گزارش زیر به بررسی گران‌ترین و ارزان‌ترین آدامس‌های موجود در بازار می‌پردازیم.

گران‌ترین آدامس بازار چند است؟

گران‌ترین آدامس موجود در یکی از سایت‌های خرید و فروش آنلاین را در تصویر زیر مشاهده می‌کنیم. این آدامس به حجم ۱۰۰ گرم و به تعداد ۵۰ عدد است. قیمت خرید این آدامس ۵۰ عددی در این سایت ۲۰۹ هزار تومان اعلام شده است.

آدامس-منتوس

در تصویر بعدی نیز یک بسته آدامس را می‌بینیم که به حجم ۸۶ گرم عنوان شده است. این آدامس هم در دسته آدامس‌های گران سایت فروش اینترنتی قرار دارد و برای خرید آن باید ۱۸۹ هزار تومان بپردازید.

آدامس-ویویدنت

در آگهی بعدی یک بسته آدامس بادکنکی ۱۰۰ عددی را می‌بینیم که در سایت فروش اینترنتی به قیمت ۱۶۰ هزار تومان گذاشته شده است. قیمت این بسته آدامس با توجه به تعداد آن منطقی‌تر از موارد قبلی به نظر می‌رسد.

آدامس-بادکنکی

ارزان‌ترین آدامس بازار چند است؟

قدیم‌تر وقتی می‌خواستند از بی‌ارزشی پولی صحبت کنند، اغلب به کنایه می‌گفتند که با این پول حتی نمی‌توان یک بسته آدامس خرید! حال مصداق بارز پول بی‌ارزش برای خرید آدامس را می‌توان به ۱۰ هزار تومانی و کمتر از آن اشاره کرد. چرا که ارزان‌ترین آدامس در سایت خرید و فروش اینترنتی حداقل ۱۱ هزار تومان قیمت دارد. بعد از آن، انواع مختلف آدامس در برندهای متفاوت با افزایش قیمت چند هزار تومانی شروع شده و در آخر به ۲۰۰ هزار تومانی هم می‌رسد!

آدامس-ارزان

«سقز» یک جویدنی طبیعی و قدیمی

سقز یا شیره درخت بنه، یک ماده طبیعی است که در صنعت آدامس‌سازی استفاده می‌شود. این ماده دارای غلظت بالایی است که به اندازه‌ای است که می‌توان آن را به عنوان یک آدامس مفید و طبیعی استفاده کرد. در واقع، سقز موجب کشیده شدن آدامس می‌شود. شیره درخت بنه در هنگام ترشح، رنگ سبز روشنی دارد و علاوه بر اینکه به هضم غذا کمک می‌کند، اشتها را نیز افزایش می‌دهد. از این رو، به عنوان یک ماده طبیعی، سقز می‌تواند خواص سلامتی متعددی داشته باشد که برای سلامت بدن مفید باشد.

در تصویر زیر یک بسته سقز ۱۰ گرمی را می‌بینیم که قیمت عجیب غریب و گرانی را دارد. این بسته سقز به قیمت ۴۶۹ هزار تومان قیمت خورده است که برای این حجم از سقز بسیار گران به نظر می‌رسد. همیشه تصور بر این است که امثال این خوراکی‌های قدیمی غیر کارخانه‌ای ارزان‌تر از آدامس‌های پر زرق و برق کارخانه‌ای باشد اما این طور نیست و در مورد سقز هم می‌بینیم که باید پول زیادی را برای خرید آن بپردازیم.

سقز-محلی

کلام پایانی

در مورد خرید تنقلات بازار رقابتی شدیدی برقرار است. تمرکز بر طعم و رنگ خواسته مخاطبان بسیار حائز اهمیت است و حتی سن مصرف کننده و در موارد حساسیت‌های فردی نیز در انتخاب محصول نهایی دخیل است. بنابراین آنچه که در بازار اهمیت است جامعه آماری بازار هدف و همچنین نیاز مصرف کننده است.

منبع:گسترش نیوز

کد خبر 479422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =