عقب‌نشینی قیمت‌ طلا و ارز در بازار

در حالی که قیمت هر اسکناس دلار نسبت به دیروز کاهش را تجربه کرده است، طلا و سکه هم در معاملات بازار روند کاهشی در پیش گرفته است.

صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ بر اساس وبگاه بانک مرکزی، قیمت هر اسکناس دلار ۴۱ هزار و ۲۸۲ تومان و یورو ۴۴ هزار و ۳۴۷ تومان اعلام شد. نرخ حواله دلار در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران نیز امروز با اندکی کاهش به ۳۷ هزار و ۵۲۹ تومان رسید. دلار در بازار آزاد هم با قیمت ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان در حال معامله است.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، قیمت نفت برنت دریای شمال با ۷۳ سنت افزایش نسبت به دیروز به ۹۱ دلار و ۱۱ سنت در هر بشکه رسید. اما هر اونس فلز زرد با ۷ دلار کاهش نسبت به دیروز در محدوده ۱۹۲۰ دلاری معامله می‌شود.

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از بازار سکه و طلا، سکه امامی با ۱۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، یک کانال پایین آمد و هم اکنون با قیمت ۲۷ میلیون و ۸۵۱ هزار تومان در حال معامله است. ربع سکه نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.

طلای ۱۸ عیار هم امروز با قیمت ۲ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد که نسبت به دیروز ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش نشان می‌دهد.

کد خبر 478866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =