حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه بین المللی تجارت خدمات چین ۲۰۲۳

رایزن بازرگانی ایران در چین گفت: شرکت‌های برجسته ایرانی در نمایشگاه‌ بین‌المللی تجارت خدمات چین ۲۰۲۳ موسوم به CIFTIS حضور فعالی داشتند.

به گزارش صدای بورس، «حمید عادلی» در حاشیه نمایشگاه‌ بین‌المللی تجارت خدمات چین ۲۰۲۳ اظهار داشت: این نمایشگاه به عنوان یکی از سه پلتفرم بزرگ نمایشگاهی چین، جهت اجرای سیاست های درهای باز این کشور برگزار می شود.

رایزن بازرگانی ایران در چین، نمایشگاه واردات شانگهای، نمایشگاه صادرات و واردات هوانگ جو و نمایشگاه تجارت خدمات چین را به عنوان سه نمایشگاه اصلی این کشور معرفی کرد.
عادلی با بیان اینکه نمایشگاه تجارت خدمات چین با داشتن قسمت های مختلف بر حوزه خدمات تمرکز دارد، اظهار داشت: حوزه خدمات بالاترین ارزش افزوده را در تجارت بین الملل خلق می کند.
وی با اشاره به حرکت چین از اقتصاد تولید محور به سمت اقتصاد دانش بنیان گفت: پلتفرم نمایشگاه تجارت خدمات چین برای پکن از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.
به گزارش خبرگزاری ایران پرس، عادلی با تاکید بر اهمیت نمایشگاه تجارت خدمات چین برای ایران از منظر اقتصاد دیجیتال تاکید کرد: شرکت های ایرانی فعال در حوزه خدمات آموزشی، گردشگری، فنی مهندسی، ورزشی و کسب و کار با حضور در این نمایشگاه و تعامل با شرکت های چینی و خارجی برای خود فرصت اقتصادی خلق کنند.
وی همچنین با اشاره به افتتاح پاویون ملی ایران در یکی از بزرگترین پلتفرم های فروش آنلاین چین به نام جی دونگ (JD) افزود: از این به بعد شرکت های ایرانی می توانند محصولات خود را در قالب پاویون ملی ایران به مصرف کنندگان چینی عرضه کنند.
نمایشگاه تجارت خدمات چین از روز شنبه ۱۱ شهریور تا روز چهارشنبه ۱۵ شهریور در محل نمایشگاه‌های شهر پکن برگزار شد.
پاویون ملی ایران با مدیریت مرکز تجاری ایران - چین (سوژو) به عنوان کارگزار سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، با حضور ۹ شرکت در حوزه‌های مواد غذایی، صنایع دستی و فرهنگی، تجهیزات پزشکی و فناوری‌های پیشرفته در این نمایشگاه حضور داشت.
در این نمایشگاه دو هزار و ۲۰۰ شرکت از ۷۵ کشور حضور داشتند. شرکت‌کنندگان در این رویداد آخرین محصولات ‌و نوآوری‌ها را در حوزه‌های اقتصاد دیجیتال، فرهنگی، گردشگری، آموزش، دارو و اقتصاد سبز به نمایش گذاشته‌اند.
کد خبر 478613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =