لحظه به لحظه با بازار شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲

شاخص کل بورس طی معاملات روز چهارشنبه در نهایت کار خود را با یک افزایش ۰.۴۶ درصدی به پایان رساند و با ایستادن در محدوده ۲.۱۰۴ میلیون واحدی توانست سقف سال ۹۹ را پشت سر بگذارد. در سمت دیگر، شاخص هم‌وزن که روزهای قبل رشدهای ضعیف‌تری نسبت به شاخص کل داشت، در روز چهارشنبه عملکرد بهتری از خود نشان داد و با یک افزایش ۰.۵ درصدی همراه شد. ارزش معاملات خرد سهام نیز اگرچه از عدد روز قبل کمتر بود، اما با ثبت عدد ۶۸۰۸ میلیارد تومانی، در محدوده‌های قابل قبولی نسبت به روزها و هفته‌های گذشته قرار گرفت که این موضوع با ورود پول ۹۱ میلیارد تومانی همراه بود.

۱۲:۴۲⏰
خلاصه بازار امروز
نخستین روز معاملاتی هفته جاری متعادل و با تشدید عرضه‌ها سپری شد. شاخص کل به رشد ۱۰۰۰ واحدی بسنده کرد و حوالی ارتفاع ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد درجا زد.
در نهایت حدود ۵۷۰ میلیارد تومان پول از سوی حقیقی‌ها خارج و ارزش معاملات خرد به ۵۷۰۰ میلیارد تومان رسید.
نمادهای فجر و وصندوق صدرنشین ورود پول سهامداران خرد بودند و نمادهای شستا و فملی بیشترین حمایت را از سوی حقوقی‌ها داشتند.


۱۲:۱۹⏰
در دقایق پایانی، شاخص کل پس از افزایش ابتدایی با قدرت گرفتن عرضه‌ها وارد فاز منفی شد، اما هم‌اکنون دوباره به رنگ سبز درآمده و شاهد رشد بیش از هزار واحدی آن متأثر از تاپیکو، شپنا وتجارت و شبریز هستیم. شاخص هم‌وزن با رشد بیش از ۱۳۰۰ واحدی همراه است.
خودرو، فلزات اساسی و محصولات شیمیایی به ترتیب با ارزش معامله ۳۹۲ میلیارد تومان، ۳۰۹ میلیارد تومان و ۲۸۵ میلیارد تومان برترین صنایع بازار هستند که بیشترین حجم معامله را داشته‌اند.


۱۱:۵۱⏰
پالایش با قیمت ۱۵۷۸۳ تومان در منفی ۲ درصد دادوستد ۶ میلیون سهم را ثبت کرده است و دارایکم با قیمت ۱۷۳۳۱ تومان افت بیش از ۱.۵ درصدی دارد و دادوستد ۱۳ میلیون سهم را نشان می‌دهد.


۱۱:۱۵⏰
شستا در قیمت ۱،۲۷۸ ریال در محدوده منفی ۱.۵ درصدی معامله می‌شود.


۱۱:۱۵⏰
در گروه فلزات اساسی، فولاد با قیمت ۵۵۲ تومان افت حدود ۲ درصدی دارد و حجم معامله آن به ۵۰ میلیون سهم رسیده است، فملی با قیمت ۷۳۷ تومان در منفی ۱ درصد دادوستد ۲۶ میلیون سهم را نشان می‌دهد و ذوب با قیمت ۳۲۸ تومان نوسان منفی نزدیک به ۱ درصد دارد و حجم معامله آن به ۳۸ میلیون سهم رسیده است.
فخوز با قیمت ۳۴۴ تومان نوسان مثبت دارد و دادوستد ۱۴ میلیون سهم را نشان می‌دهد و فجر مثبت‌ترین نماد گروه است که با رشد بیش از ۶ درصد برروی قیمت ۸۳۷ تومان حجم معامله ۵۶ میلیونی داشته است.


۱۰:۵۲⏰
وبملت که استارت معاملات امروز خود را از ۴۸۳ تومان و از محدوده سبزرنگ زده بود اکنون به ۴۷۵ تومان ۰,۱ درصد منفی رسیده است.


۱۰:۵۲⏰
باما با حمایت ۹۸ درصدی حقیقی‌ها در محدوده ۴۹۹ تومان ۰,۴ درصد مثبت دنبال می‌شود. در ابتدای معاملات امروز بهای کاما به ۵۱۴ تومان هم رسیده بود.


۱۰:۴۲⏰
در گروه پالایشی‌ها، شپنا با قیمت ۸۱۱ تومان نوسان مثبت دارد، شتران با قیمت ۴۴۳.۵ تومان نوسان مثبت دارد و شبندر با قیمت ۱۰۷۲ تومان نوسان منفی دارد.
شبریز با قیمت ۱۲۷۰ تومان با رشد ۲ درصدی دادوستد ۵ میلیون سهم را نشان می‌دهد و شاوان با قیمت ۲۱۴۰ تومان و شراز با قیمت ۱۳۵۵ تومان هر دو نوسان مثبت دارند.


۱۰:۴۱⏰
خروج سنگین پول حقیقی از صندوق های درآمد ثابت همچنان ادامه دارد و تا این لحظه ۳۷۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.


۱۰:۴۰⏰
شهر با برتری بیش از ۲ برابری خریدار به فروشنده در محدوده ۲۱۶ تومان ۰,۸ درصد مثبت ادامه می‌دهد. تقریباً کل معامله گران امروز این نماد بورسی از حقیقی‌ها تشکیل شده است.


۱۰:۲۹⏰
اخابر با قیمت ۱۰۲۷ تومان نوسان مثبت دارد و حجم معامله آن به ۱۴ میلیون سهم رسیده است و همراه با قیمت ۵۲۴ تومان در منفی ۱ درصد دادوستد ۹ میلیون سهم را ثبت کرده است.


۰۹:۵۴⏰
ثشاهد با قیمت ۱۹۶۷ تومان رشد بیش از ۴ درصدی دارد و از دقایق ابتدایی بازار امروز با افزایش تقاضا همراه است.


۰۹:۵۳⏰
بیشترین حجم معاملات
شستا ۳۸۱ میلیون سهم
حفارس ۱۱۱ میلیون سهم
خساپا ۸۷ میلیون سهم
شهر ۷۶ میلیون سهم
خگستر ۷۴ میلیون سهم


۰۹:۵۳⏰
اطلاعات بازار
شاخص کل ۲,۱۰۹,۵۲۸
۴۸۴۴ واحد افزایش
ارزش بازار ۷۴,۱۲۸,۵۸۶ میلیارد ریال
ارزش معاملات ۱۶,۶۶۰ میلیارد ریال
حجم معاملات ۲.۴۴۱ میلیارد سهم

نمادهای تأثیرگذار در شاخص
شپنا ۵۱۳ واحد مثبت
شستا ۳۶۹ واحد منفی
اخابر ۳۳۹ واحد مثبت
وبملت ۳۰۹ واحد مثبت
فارس ۲۷۶ واحد مثبت
وبصادر ۲۳۷ واحد مثبت
فولاد ۲۲۶ واحد مثبت


۰۹:۴۱⏰
نمادهای معاملاتی ونیرو، ثامید، دانا، شپدیس، وتجارت، کرماشا بازگشایی شدند.


۰۹:۳۵⏰
اخابر با قیمت ۱۰۱۶ تومان نوسان منفی دارد و همراه با افت بیش از ۱ درصدی برروی قیمت ۵۲۴ تومان معامله می‌شود.


۰۹:۲۷⏰
شپنا با قیمت ۸۱۷ تومان رشد بیش از ۱ درصدی دارد #شتران در مثبت ۱ درصد با قیمت ۴۴۶.۸ تومان معامله می‌شود و شبندر با نوسان منفی و قیمت ۱۰۸۰ تومان در حال معامله است.


۰۹:۲۶⏰
فولاد با قیمت ۵۶۴ تومان و فملی با قیمت ۷۴۶ تومان هر دو با نوسان مثبت همراه هستند.


۰۹:۱۵⏰
در بازار امروز شاهد شروع مثبت ۲۷۰۰ واحدی شاخص کل متأثر از نمادهای فولاد، فملی، شپنا و وبملت هستیم.

کد خبر 478267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =