لحظه به لحظه با بازار چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲

شاخص کل بورس طی معاملات روز گذشته در نهایت کار خود را با یک افزایش ۰.۵۲ درصدی به پایان رساند و در محدوده ۲.۰۹۵ میلیون واحدی ایستاد، در حالی که برای مدتی در سقف سال ۹۹ نیز نوسان کرد. در سمت دیگر، شاخص هم‌وزن که این روزها رشدهای ضعیف‌تری نسبت به شاخص کل دارد، با یک افزایش ۰.۲۷ درصدی همراه شد. ارزش معاملات خرد سهام نیز اگرچه از عدد روز گذشته کمتر بود، اما با ثبت عدد ۶۳۴۱ میلیارد تومانی، در محدوده‌های قابل قبولی نسبت به روزها و هفته‌های گذشته قرار گرفت که این موضوع با خروج پول ۲۰۸ میلیارد تومانی همراه بود.

۱۲:۴۹⏰
خلاصه بازار امروز
آخرین روز معاملاتی هفته جاری با رشد ۹۷۰۰ واحدی شاخص کل و پیشروی تا سطح ۲ میلیون و ۱۰۴ هزار واحد به پایان رسید.
در نهایت تراز نقدینگی حقیقی مثبت شد و ورود ۷۱ میلیارد تومانی پول به بازار رقم خورد. ارزش معاملات خرد نیز به ۶.۱ میلیارد تومان رسید.
نمادهای چنوپاح و وتجارت صدرنشین ورود پول سهامداران خرد بودند و نمادهای سامان و استیل بیشترین حمایت را از سوی حقوقی‌ها داشتند.


۱۲:۱۹⏰
در دقایق پایانی، شاخص کل با افزایش حدود ۱۰ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۱۰۴ هزار واحد رسیده و شاخص هم‌وزن با رشد بیش از ۳ هزار واحدی همراه بوده است.
نمادهای اخابر، فارس، وتجارت، وبملت، تاپیکو، فملی و فولاد در صدر مثبت‌سازان بورس قرار دارند و خودرو، بانک‌ها و محصولات شیمیایی به ترتیب با ارزش معامله ۵۴۰ میلیارد تومان ، ۴۳۱ میلیارد تومان و ۳۲۱ میلیارد تومان برترین صنایع بازار هستند که بیشترین حجم معامله را دارند.


۱۲:۱۳⏰
در گروه پالایشی‎‌ها، شپنا با قیمت ۸۱۱ تومان و شتران با قیمت ۴۴۳.۱ تومان نوسان مثبت دارند و شبندر با قیمت ۱۰۸۷ تومان در مثبت ۱ درصد دادوستد ۲۰ میلیون سهم را ثبت کرده است.
شبریز با قیمت ۱۲۵۰ تومان نوسان مثبت دارد و حجم معامله ۵ میلیونی را نشان می‌دهد، شاوان با قیمت ۲۱۳۱ تومان نوسان مثبت دارد و حجم معامله آن به ۳.۵ میلیون سهم رسیده است و شراز با حجم معامله کمتر از ۱ میلیون بر روی قیمت ۱۳۵۰ تومان نوسان مثبت دارد.


۱۱:۵۰⏰
شملی پس از دو روز معامله در محدوده های منفی امروز رو به بالا حرکت کرده و فعلا از ۸۱۲ به ۸۳۷ تومان ۱,۲ درصد مثبت رسیده است.


۱۱:۴۹⏰
کزغال در قیمت ۲۱،۳۰۰ ریال با لباس سبز و استقبال حقیقی‌های بازار در حال معامله است.


۱۱:۴۹⏰
با توجه به جو مثبت گروه بانک و خاص نمادهای بانکی تجارت، صادرات و ملت، شاهد افزایش تقاضا در صندوق دارایکم هستیم.


۱۱:۲۱⏰
در گروه چند رشته‌ای‌ها، شستا با قیمت ۱۲۸.۷ تومان در منفی ۱ درصد دادوستد ۷۵۷ میلیون سهم را ثبت کرده است و وغدیر با قیمت ۲۰۹۶ تومان نوسان منفی دارد.
وکغدیر با دادوستد ۴ میلیون سهم برروی قیمت ۱۴۶۹ تومان افت بیش از ۱ درصدی دارد، وبانک با قیمت ۹۸۰ تومان نوسان مثبت دارد و حجم معامله آن از ۳ میلیون سهم گذر کرده است.
ونیکی با قیمت ۷۰۸ تومان نوسان مثبت دارد، وامید با کمی افزایش بر روی قیمت ۱۴۰۶ تومان معامله می‌شود و وصندوق در مثبت ۱.۵ درصد با قیمت ۱۵۷۰ تومان دادوستد می‌شود.


۱۱:۲۰⏰
واعتبار با حضور ۱۰۰ درصدی حقیقی‌ها در حدود ۴۶۴ تومان حدود یک درصد مثبت داد و ستد می‌شود.


۱۱:۱۹⏰
اخابر با قیمت ۱۰۳۲ تومان نزدیک به مثبت ۷ درصد حجم معامله ۴۰ میلیونی را گذرانده است و همراه با قیمت ۵۳۲.۵ تومان با رشد بیش از ۴ درصد دادوستد ۳۱ میلیون سهم را ثبت کرده است.


۱۱:۱۹⏰
وسپهر که تا این لحظه با بیشترین اثرگذاری مثبت بر شاخص فرابورس ۲۸ واحد بر ارتفاع آن افزوده، در محدوده ۵۹۷ تومان ۲,۶ درصد مثبت با حضور حداکثری حقیقی‌ها ادامه می‌دهد.


۱۰:۳۲⏰
ارزش معاملات خرد از ۳۴۰۰ میلیارد تومان عبور کرد.


۱۰:۲۹⏰
در گروه فراکابی‌ها، بورس با قیمت ۶۲۳ تومان رشد بیش از ۱ درصدی دارد و فرابورس با قیمت ۱۱۴۸ تومان در مثبت ۱.۵ درصد دادوستد ۸ میلیون سهم را نشان می‌دهد.
انرژی با قیمت ۲۹۴۶ تومان در مثبت ۱ درصد دادوستد ۲ میلیون سهم را ثبت کرده است و کالا با قیمت ۱۱۰۸ تومان با رشد بیش از ۱ درصد حجم معامله ۱۱ میلیونی دارد.


۱۰:۱۶⏰
خگستر در قیمت ۵،۲۳۰ ریال در محدوده مثبت ۲ درصدی معامله می‌شود.


۱۰:۱۶⏰
در گروه محصولات شیمیایی، فارس با قیمت ۱۲۰۰ تومان در صفر تابلو حجم معامله ۱۱ میلیونی داشته است، شپدیس با قیمت ۱۷۱۴۵ تومان با رشد بیش از ۱ درصدی دادوستد ۱ میلیون سهم را به ثبت رسانده است و پترول با قیمت ۲۲۰.۵ تومان نوسان منفی دارد.
شلعاب با قیمت ۱۷۶۹ تومان نوسان منفی دارد و شسینا با قیمت ۴۳۷.۶ تومان با رشد بیش از ۳.۵ درصدی حجم معامله ۳۶ میلیونی دارد.


۱۰:۱۳⏰
گلدیرا در قیمت ۸۰۶ تومان صف خرید حدود ۴۴ میلیارد تومانی را تجربه می‌کند. این صف پس از سه روز معامله در محدوده‌های منفی ایجاد شده است.


۱۰:۱۰⏰
شاخص کل با افزایش حدود ۵ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۹۹ هزار واحد رسیده و شاخص هم‌وزن با رشد ۶۰۸ واحدی همراه بوده است.


۱۰:۱۰⏰
بیشترین حجم معاملات
شستا ۲۹۷ میلیون سهم
حفارس ۱۵۳ میلیون سهم
شهر ۱۴۵ میلیون سهم
وتجارت ۱۲۴ میلیون سهم
خگستر ۹۵ میلیون سهم


۱۰:۱۰⏰
اطلاعات بازار
شاخص کل ۲,۰۹۹,۴۸۶
۴۴۳۷ واحد افزایش
ارزش بازار ۷۳,۶۸۳,۴۴۰ میلیارد ریال
ارزش معاملات ۱۹,۱۱۷ میلیارد ریال
حجم معاملات ۲.۹۷۲ میلیارد سهم

نمادهای تأثیرگذار در شاخص
فارس ۱۵۳۲ واحد مثبت
فملی ۱۰۵۲۴ واحد مثبت
اخابر ۷۰۰ واحد مثبت
فولاد ۴۵۵ واحد مثبت
وتجارت ۳۵۶ واحد مثبت
کگل ۲۸۱ واحد مثبت
شپنا ۲۵۸ واحد منفی


۰۹:۵۵⏰
کگل با قیمت ۶۲۷ تومان و کچاد با قیمت ۶۰۲ تومان نوسان مثبت را به همراه دارند.


۰۹:۵۵⏰
در میان خودرویی‌ها، خزامیا با تقاضای خوب و قابل توجه صف خرید ۷۰ میلیونی دارد و بر روی قیمت ۶۵۷ تومان در مثبت ۵ درصد حجم معامله ۸۲ میلیونی را گذرانده است.


۰۹:۵۵⏰
شهر که از قیمت ۲۰۶ تومان شروع به داد و ستد کرده بود پس از حدود ۱۳۵ میلیون معامله به ارزش کمتر از ۲۹ میلیارد تومان در قیمت ۲۱۷ تومان با صف خرید قدرتمند ۳۱ میلیارد تومانی همراه شده است.


۰۹:۵۵⏰
در گروه انبوه‌سازی، امروز نماد ثپردیس با قیمت ۱۲۵۳ تومان در مثبت ۵ درصد و ثشاهدبا قیمت ۱۹۰۴ تومان با رشد بیش از ۵ درصدی، مورد توجه هستند.


۰۹:۴۷⏰
اخابر با قیمت ۱۰۰۶ تومان رشد بیش از ۴ درصدی دارد و همراه با قیمت ۵۲۱ تومان با رشد بیش از ۲ درصدی همراه شده است.


۰۹:۴۶⏰
شپنا با قیمت ۸۰۵ تومان نوسان منفی دارد، شتران با قیمت ۴۴۵ تومان نوسان مثبت دارد و شبندر نیز با کمی افزایش نسبت به صفر تابلو بر روی ۱۰۸۳ تومان در حال معامله است.


۰۹:۴۵⏰
خودرویی‌ها از جمله تأثیرگذاران منفی در بازار امروز هستند؛ خودرو با قیمت ۲۸۲.۶ تومان نزدیک به منفی ۲ درصد و خساپا با قیمت ۲۴۸.۳ تومان در منفی ۱ درصد معامله می‌شود.


۰۹:۳۴⏰
طی نیم ساعت ابتدایی امروز حقیقی‌ها بیش از ۹۰ میلیارد تومان سرمایه از بازار بیرون بردند. ارزش معاملات خرد حدود ۱,۱ همت است.


۰۹:۳۱⏰
وتجارت با قیمت ۲۳۵.۱ تومان نزدیک به مثبت ۳ درصد حجم معامله ۶۰ میلیونی دارد و در میان مثبت‌سازان شاخص دیده می‌شود؛ وبملت با قیمت ۴۶۹ تومان نوسان منفی را به همراه دارد.


۰۹:۳۰⏰
شستا با قیمت ۱۲۹.۴ تومان نوسان منفی دارد و حجم معامله آن به ۹۶ میلیون سهم رسیده است.


۰۹:۳۰⏰
فملی با نوسان مثبت برروی قیمت ۷۴۸ تومان و فولاد با قیمت۵۶۱ تومان در صفر تابلو معامله می‌شود.


۰۹:۱۵⏰
آخرین روز معاملاتی هفته همانند دقایق پایانی بازار دیروز پرعرضه آغاز شده، اما شاخص کل با رشد ۳ هزار واحدی همراه است و نمادهای فارس، فملی و فولاد فعلاً زورشان به سبز نگه داشتن شاخص رسیده است.


۰۸:۵۵⏰
وضعیت بازار در مرحله پیش گشایش
بیش از ۷۰ صف خرید در مجموع به ارزش بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان
حدود ۵۰ صف فروش جمعا به ارزش کمتر از ۲۵۰ میلیارد تومان

کد خبر 478090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =