مرحله دوم استخدام ۹۰۲ نفر در شرکت پالایش نفت بندرعباس

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز شرکت پالایش نفت بندرعباس، در مرحله دوم جذب نیرو،  ۹۰۲ نفر با اولویت افراد بومی از طریق برگزاری آزمون استخدام می‌شوند.

به گزارش صدای بورس,، هاشم نامور روز دوشنبه افزود: در مرحله دوم استخدامی سال ۱۴۰۲، شرکت پالایش نفت بندرعباس در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی خود تعداد ۹۰۲ نفر از داوطلبان مرد و زن بومی واجد شرایط را در مقطع تحصیلی کارشناسی و کاردانی از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی-تخصصی، انجام معاینات طب صنعتی و گزینش دعوت به همکاری کند.

مدیر عامل شرکت پالایش نفت بندرعباس اضافه کرد: داوطلبان می توانند از تاریخ اول شهریور تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ برای نام نویسی و اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مواد آزمون و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت آزمون استخدامی این شرکت به سایت دانشگاه هرمزگان به نشانی hormozgan.ac.ir مراجعه کنند.

نامور تاکید کرد: بهتر است متقاضیان قبل از ثبت نام در آزمون، از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان پیدا کنند.

این مدیر صنعتی خاطرنشان کرد: در مرحله دوم جذب نیرو، در مقطع کارشناسی داوطلبان رشته های مهندسی کامپیوتر، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، علوم تغذیه، تربیت بدنی و علوم ورزش، بهداشت با گرایش حرفه ای و محیط، علوم اجتماعی و جامع شناسی و علوم ارتباطات می توانند نام نویسی کنند و در مقطع کاردانی نیز رشته های شیمی و صنایع شیمیایی، مکانیک، برق، ایمنی و آتش نشانی و عمران رشته های مورد نیاز در این مرحله از آزمون هستند.

به گفته مدیر عامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: آزمون مرحله دوم تامین نیروی انسانی این شرکت روزهای ششم و هفتم مهر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

منبع:ایرنا

کد خبر 477498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =