لحظه به لحظه با بازار شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲

هفته گذشته، از همان ابتدا، صحبت‌هایی در رابطه با خودروسازان به میان آمد، که موجب شد بخش عمده‌ای از امیدواری‌های بازار سهام به سمت ناامیدی برود و روزهای بورس تهران را با رنگی سرخ مواجه کند، به طوری که در روز چهارشنبه، یکی از ضعیف‌ترین اعداد ارزش معاملات خرد سهام طی ماه‌های گذشته به ثبت رسید. شاخص کل بورس در روز پایانی هفته با ثبت یک کاهش ۰.۲۳ درصدی همراه شد و در محدوده ۱.۹۷۳ میلیون واحدی ایستاد و شاخص هم‌وزن نیز که با فشار بیشتری همراه بود، کاهش ۰.۳۲ درصدی را تجربه کرد. ارزش معاملات خرد سهام نیز در روز چهارشنبه با ثبت عدد ۳۴۴۶ میلیارد تومانی، رکورد کمترین مقدار خود از بهمن ماه ۱۴۰۱ را شکست که با خروج پول ۲۳۴ میلیارد تومانی نیز همراه بود.

۱۲:۴۴⏰
خلاصه بازار امروز
نخستین روز معاملاتی هفته جاری با افت یکپارچه قیمت‌ها و نماگرها سپری شد. شاخص کل با افت ۱۶ هزار واحدی مواجه شد و تا سطح ۱ میلیون و ۹۵۷ هزار واحد نزول کرد.
در نهایت حدود ۵۸۹ میلیارد تومان پول از سوی حقیقی‌ها خارج و ارزش معاملات خرد به ۳۷۰۰ میلیارد تومان رسید.
نمادهای وآتوسح و ریشمک صدرنشین ورود پول سهامداران خرد بودند و نمادهای وبملت و وآیند بیشترین حمایت را از سوی حقوقی‌ها داشتند.


۱۲:۱۹⏰
در دقایق پایانی، شاخص کل با افت ۱۴ هزار واحدی به ۱ میلیون و ۹۵۹ هزار واحد رسیده و شاخص هم‌وزن با کاهش بیش از ۷ هزار واحدی همراه بوده است.
نمادهای فولاد، شستا، فملی، حکشتی، رمپنا و وپاسار در صدر منفی‌سازان شاخص قرار دارند و خودرو، فلزات اساسی و محصولات شیمیایی به ترتیب با ارزش معامله ۲۸۴ میلیارد تومان، ۱۴۸ میلیارد تومان و ۱۴۶ میلیارد تومان برترین صنایع بازار هستند که بیشترین حجم معامله را داشته‌اند.


۱۲:۰۷⏰
گروه فرآورده‌های نفتی تماما لباس قرمز به تن دارند.


۱۲:۰۷⏰
در بازار سراسر قرمز امروز، نطرین با افزایش ۷ درصدی بر روی قیمت ۱۴۰۱ تومان حجم معامله ۲۰ میلیونی را گذرانده است.


۱۲:۰۶⏰
فسبزوار در قیمت ۳۵،۹۷۰ ریال در محدوده سبز بازار حضور دارد.


۱۱:۴۷⏰
تا این لحظه، بالاترین سرانه خرید متعلق به ممسنی با ۱۴۱ میلیون تومان و بالاترین سرانه فروش حقیقی متعلق به لازما با ۲۲۲ میلیون تومان است.


۱۱:۴۶⏰
در گروه بانکی‌ها، وپاسار با قیمت ۲۴۴.۵ تومان افت بیش از ۳.۵ درصدی دارد و وبملت با قیمت ۴۳۶.۳ تومان در منفی ۲ درصد دادوستد ۱۳۴ میلیون سهم را نشان می‌دهد.
دی با قیمت ۱۰۳.۳ تومان کاهش بیش از ۴ درصدی داشته و وتجارت با قیمت ۱۹۶.۴ تومان در منفی ۳ درصد دادوستد ۸۴ میلیون سهم را ثبت کرده است.
وبصادر با قیمت ۱۹۲ تومان نزدیک به منفی ۲ درصد دادوستد ۵۵ میلیون سهم را نشان می‌دهد و وپارس نیز با قیمت ۱۷۵ تومان کاهش بیش از ۳ درصدی دارد.


۱۱:۱۵⏰
حکشتی با قیمت ۱۲۷۱ تومان نوسان منفی دارد و حجم معامله آن به ۱۰ میلیون سهم رسیده است.


۱۱:۱۴⏰
اخابر با قیمت ۸۸۰ تومان افت بیش از ۱ درصدی دارد و حجم معامله آن به ۱۱ میلیون سهم رسیده است و همراه با قیمت ۴۷۶.۵ تومان نزدیک به منفی ۲ درصد دادوستد ۵ میلیون سهم را ثبت کرده است.


۱۰:۳۰⏰
در گروه فلزات اساسی، فولاد با قیمت ۵۰۳ تومان در منفی ۱.۵ درصد دادوستد ۲۲ میلیون سهم را ثبت کرده است، فملی با نوسان منفی و قیمت ۶۶۹ تومان دادوستد ۱۴ میلیون سهم را نشان می‌دهد و ذوب با قیمت ۳۰۱ تومان با کاهش بیش از ۱ درصدی دادوستد ۱۱ میلیون سهم را نشان می‌دهد.
فخوز نیز با قیمت ۳۰۷.۳ تومان نوسان منفی دارد و حجم معامله آن به ۵ میلیون سهم رسیده است. فسازان مثبت‌ترین نماد گروه است که با قیمت ۷۰۶ تومان نزدیک به مثبت ۲ درصد دادوستد ۱.۵ میلیون سهم را ثبت کرده است.


۱۰:۱۹⏰
حفارس در قیمت ۱،۳۴۶ ریال در محدوده سبز بازار داد و ستد می‌شود.


۱۰:۰۰⏰
شاخص کل با افت بیش از ۲۸۰۰ واحدی به ۱ میلیون و ۹۷۰ هزار واحد رسیده و شاخص هم‌وزن با کاهش ۷۱۸ واحدی همراه بوده است.


۰۹:۵۴⏰
خساپا با نوسان منفی و قیمت ۲۲۱.۲ تومان حجم معامله ۴۰ میلیونی را تا این لحظه سپری کرده است.


۰۹:۴۳⏰
تا این لحظه از بازار، شاخص کل با افت ۱ هزار و ۵۷۶ واحدی در محدوده ۱ میلیون و ۹۷۲ هزار واحد قرار دارد و ارزش معاملات خرد ۸۲۷ میلیارد تومان است.


۰۹:۴۳⏰
خزامیا با رشد بیش از ۱.۵ درصدی بر روی قیمت ۶۱۳ تومان حجم معامله ۲۴ میلیونی را نشان می‌دهد.


۰۹:۴۲⏰
وپاسار با قیمت ۲۴۷.۵ تومان با افت بیش از ۲.۵ درصدی همراه است.


۰۹:۴۲⏰
شستا با قیمت ۱۱۷ تومان افت بیش از ۱ درصدی دارد و دادوستد ۳۰ میلیون سهم را گذرانده است.


۰۹:۳۸⏰
پالایشی‌ها روی صفر تابلو و متمایل به محدوده قرمز در حال معامله هستند.


۰۹:۱۵⏰

معاملات بورس در آغاز هفته جاری نشان از آن دارد که وضعیت بازار سهام تغییری نداشته و شاهد برتری فروشنده‌ها نسبت به خریداران هستیم؛ نمادهای شستا، وپاسار و ورنا در صدر منفی‌سازان شاخص و خزامیا، قپیرا و ثفارس در صدر مثبت‌سازان قرار دارند.

کد خبر 477356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =