رکود در بازار سکه و ارز

قیمت طلا و سکه که در پایان هفته به مدد جهش قیمت جهانی اونس، افزایش جزئی داشت، امروز هم با افزایش آغاز کرد. اما به دلیل رکود بازار ارز، سکه و طلا هم راکد ماند.

صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ بر اساس وبگاه بانک مرکزی، نرخ دلار صرافی ملی در اولین روز هفته جاری، ۴۱ هزار و ۲۵۷ تومان و یورو ۴۶ هزار و ۳۵۸ تومان اعلام شد. در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران نیز نرخ حواله دلار بدون تغییر ماند و ۳۷ هزار و ۵۰۷ تومان اعلام شد. دلار در بازار آزاد نیز در نیمه ابتدایی کانال ۴۹ هزار در نوسان است.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، نفت برنت دریای شمال در آخرین روز هفته میلادی با ۷۹ دلار و ۶۳ سنت در هر بشکه بسته شد. هر اونس فلز زرد نیز هفته میلادی را با ۱۹۵۸ دلار و ۸۱ سنت به پایان برد.

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از بازار سکه و طلا در اولین روز هفته جاری، سکه امامی با ۳۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به چهارشنبه گذشته، با قیمت ۲۸ میلیون و ۲۰۱ تومان در حال خرید و فروش است. ربع سکه اما بدون تغییر با همان قیمت ۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان در حال معامله است.

طلای ۱۸ عیار هم امروز با قیمت ۲ میلیون و ۳۶۲ هزار تومان در حال معامله است که نسبت به چهارشنبه گذشت ۴۷ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش نشان می‌دهد.

کد خبر 475372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =