ریزش قیمت‌ها در بازار سکه و طلا/ دلار به زیر ۵۰ هزار تومان پیشروی کرد

دلار در بازار آزاد که طی روزهای اخیر بالای ۵۰ هزار تومان در حال خرید و فروش بود، امروز به زیر کانال ۵۰ هزار تومان پیشروی کرد.

صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ بر اساس وبگاه بانک مرکزی، نرخ دلار صرافی ملی در دومین روز هفته جاری، ۴۱ هزار و ۲۵۸ تومان و یورو ۴۵ هزار و ۲۵۴ تومان اعلام شد. در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران نیز نرخ حواله دلار با اندکی کاهش نسبت به دیروز ۳۷ هزار و ۵۰۸ تومان اعلام شد. دلار در بازار آزاد که طی روزهای اخیر بالای ۵۰ هزار تومان در حال خرید و فروش بود، امروز به زیر کانال ۵۰ هزار تومان پیشروی کرد و در حال حاضر با قیمت ۴۹ هزار و ۸۵۰ تومان در حال معامله است.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، نفت برنت دریای شمال در پایان هفته میلادی با ۷۸ دلار و ۱۷ سنت در هر بشکه بسته شد و هر اونس فلز زرد نیز با قیمت ۱۹۲۵ دلار و ۳۰ سنت هفته میلادی را به پایان برد.

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از بازار سکه و طلا در دومین روز از هفته جاری، سکه امامی امروز با ۲۸ میلیون و ۶۰۱ هزار تومان مورد داد و ستد قرار گرفت که در مقایسه با روز گذشته ۳۰۰ هزار تومان کاهش نشان می‌دهد. ربع سکه هم ۱۳۰ هزار تومان کاهش یافت و به ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید.

طلای ۱۸ عیار هم امروز با تجربه کاهش ۲۰ هزار و ۸۰۰ تومانی، با قیمت ۲ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۱۰۰ تومان خرید و فروش شد.

کد خبر 475084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =