شاخص در چه صورت از مقاومت ۲۲۰۰ عبور خواهد کرد؟

اکثر نماد های خودرویی مثل خساپا که نقش لیدر بازار را ایفا می‌کنند و در کلیت بازار تاثیرگذار هستند به محدوده‌های حمایتی مهم خود رسیدند.

پژمان خلیلی، تحلیلگر بازار سرمایه در مصاحبه با صدای بورس در مورد رشد شاخص در روز گذشته گفت: روز گذشته شاخص کل در محدوده خود واکنش مثبت نشان داد.شاخص کل در محدوده یک میلیون و ۱۱۵ هزار واحدی در انتهای الگوی ABC خودش قرار داشت که توانست واکنش مثبت نشان دهد و با ۱۳هزار و ۴۸۵ واحد رشد به دو میلیون و ۱۵۷هزار واحدی رسید. معاملات خرد نیز رشد داشته و به ۲/۶ همت رسید که نسبت به روز اول هفته شرایط بهتری داشته است.

شاخص در چه صورت از مقاومت ۲۲۰۰ عبور خواهد کرد؟

وی افزود: در روز گذشته شاهد ورود ۳۲میلیارد پول حقیقی به بازار بودیم که مبلغ ناچیزی است اما این که خروج پول از بازار را نداشتیم نکته مثبتی است. همچنین خروج پول از صندوق‌های درآمد ثابت به مبلغ ۳۰۳ میلیارد تومان ثبت شد و ارزش صف خرید۵۷۳ میلیارد تومان و ارزش صف فروش ۱۲۱ میلیارد تومان بود.

خلیلی ادامه داد: دیروز متغیرهای بازار شرایط خوبی داشتند که البته تنها یک روز کافی نیست و حداقل باید ۴ روز شاهد افزایش ارزش معاملات باشیم، به طوری که ارزش معاملات به بالای ۱۰ همت برسد و همواره شاهد ورود پول حقیقی به بازار باشیم.

شاخص در چه صورت از مقاومت ۲۲۰۰ عبور خواهد کرد؟

این کارشناس بازار سرمایه اظهار داشت: در روز گذشته اکثر نمادهای خودرویی مثل خساپا که نقش لیدر بازار را ایفا می‌کنند و در کلیت بازار تاثیرگذار هستند، به محدوده‌های حمایتی مهم خود رسیدند و واکنش مثبت نیز نشان دادند.

شاخص در چه صورت از مقاومت ۲۲۰۰ عبور خواهد کرد؟

خلیلی در آخر گفت: در صورت رشد بازار اولین مقاومت پیش رو ۲/۲۰۰ است و بعد از آن مهمترین مقاومت ۳/۲۰۰ خواهد بود؛ ولی این امر در صورتی شکل می‌گیرد که شاخص کل به اصلاح خود ادامه دهد.

کد خبر 474681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =