نمای هفته بازار کریپتوکارنسی

بازار کریپتوکارنسی هفته خوبی را پشت سر گذاشت. بر اساس آمارهای معاملاتی، تا روز چهارشنبه ۷ تیرماه، از میان ۱۰۰ رمزارز بزرگ بر پایه ارزش بازار بیش از ۸۰ درصد شاهد افزایش قیمت بودند.

برنده هفته گذشته با بیش از ۱۱۷ درصد رشد قیمت، رمزارز Bitcoin Cash بود. رمزارز Pepe که پیشتر با افت قیمت روبه‌رو شده بود، با افزایش ۷۴ درصدی قیمت در جایگاه دوم ایستاد. همچنین Bitcoin SV و Radix به ترتیب ۵۲ درصد و ۴۶ درصد رشد قیمت را تجربه کردند و در رتبه سوم و چهارم قرار گرفتند. رمزارز FTX Token نیز با ۳۶ درصد افزایش قیمت در رتبه پنجم جای گرفت. در مجموع ۵۱ رمزارز با افزایش قیمت دورقمی روبه‌رو شدند که Aave، Chainlink، Conflux، Kava، Stellar، Kaspa، Uniswap، Fantom و Avalanche مهمترین آنها بودند.
در سوی مقابل، ۱۶ رمزارز شاهد افت قیمت در هفته گذشته بودند. البته همه افت‌ها تک‌رقمی بود. بر اساس گزارش Cryptobubbles، رمزارز Sui با بیش از ۸ درصد افت در صدر جدول کاهش قیمت کریپتوها قرار گرفت. پس از آن، Rocket Pool، HEX، BitDAO و Maker به ترتیب با ۶.۳ درصد، ۵.۱ درصد، ۴.۵ درصد و ۳.۳ درصد در رتبه‌های دوم تا پنجم قرار گرفتند.
از میان ۱۰ رمزارز اول بازار کریپتوکارنسی‌ها از نظر ارزش بازار، ۶ رمزارز با رشد قیمت روبه‌رو شدند. بیت‌کوین که روزهای خوبی را تجربه می‌کند، هفته گذشته رشدی ۱۳.۵ درصدی را ثبت کرد. این پادشاه بازار کریپتو در بازه زمانی ماهانه و سالانه نیز به ترتیب ۱۲ درصد و ۴۶ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. اتریوم، دومین رمزارز بازار نیز در یک هفته ۸.۴ درصد افزایش قیمت پیدا کرد. این رمزارز نیز در بازه زمانی ماهانه و سالانه به ترتیب ۱.۳ درصد و ۵۶ درصد رشد قیمت را تجربه کرده است.
در جدول زیر عملکرد ۱۰ رمزارز نخست بازار کریپتوها را مشاهده می‌کنید.

نمای هفته بازار کریپتوکارنسی

  • شماره ۴۹۸ هفته نامه اطلاعات بورس
کد خبر 474516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =