کی‌بی‌سی افزایش سرمایه می‌دهد / سود ۲۸ تومانی برای سهامداران

در مجمع عمومی عادی سالانه کی‌بی‌سی مبلغ ۲۸۰ ریال سود به ازای هر تقسیم شد که این مبلغ ۵۰ درصد از مبلغ کل است. همچنین ۵۰ درصد باقی مانده به افزایش سرمایه شرکت تخصیص داده شد.

به گزارش صدای بورس؛ در مجمع عادی عمومی عادی سالانه شرکت کی‌بی‌سی که در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ با حضور ۵۹ درصد از سهامداران تشکیل شد؛ شرکت حسابرسی مفید راهبر به عنوان حسابرس اصلی و اطلاعات به عنوان روزنامه کثیر الانتشار انتخاب شدند. همچنین ۵۰ درصد سود خالص شرکت تقسیم شد و مبلغ ٢٨٠ ریال سود نقدی به ازای هر سهم بین سهامداران تقسیم شد.

عرفان پاکت چیان، مدیرعامل شرکت دارویی کی‌بی‌سی به دستاوردهای شرکت در سال مالی ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: واردات و عرضه به موقع اقلام و توزیع بین عرضه‌کنندگان، مشارک در فراخوان وزارت بهداشت مبنی بر دارو رسانی به بیماران نیازمند و همکاری با نمایندگی‌های داخلی شرکت‌های دارویی از جمله اقدامات انجام شده در سال مالی گذشته است. همچنین توسعه نمایندگی‌ها در راستای تکمیل و ایجاد تنوع در محصولات شرکت، ادامه حضور فعال در عرصه تجهیزات پزشکی و واردات داروهای فوریتی و تک نسخه‌ای از دیگر موارد انجام شده است.

صورت های مالی

کی‌بی‌سی افزایش سرمایه می‌دهد / سود ۲۸ تومانی برای سهامداران

پاکت‌چیان در مورد ریسک‌هایی که شرکت متوجه آن است گفت: ریسک تجزیه تحلیل، نوسانات نرخ بهره و ارز، ریسک تجاری و عوامل بین‌الملل جز ریسک‌های اساسی است که شرکت با آنها مواجه است.

این مقام مسئول در ادامه اشاراتی به چشم‌انداز شرکت برای سال مالی جدید داشت و افزود: اخذ نمایندگی‌های جدید، تامین نیازمندی‌های وزارت بهداشت، اخذ irc بنام شرکت به منظور واردات مستقیم داروها، تامین نیازمندی‌های وزارت بهداشت در زمینه واکسن، اخذ قرار داد با کمپانی‌های خارجی، افزایش فعالیت بخش توسعه و بازرگانی، حضور فعال در نمایشگاه های داخلی و بین‌المللی و افزایش میزان تسهیلات بانکی از جمله اقدامتی است که برای سال مالی جدید در دست قرار دارند.

نسبت های نقدینگی شرکت

کی‌بی‌سی افزایش سرمایه می‌دهد / سود ۲۸ تومانی برای سهامداران

وی افزود: در راستای توسعه فعالیت‌های شرکت واحد تحقیق و توسعه اقدام به مذاکره با فروشندگان خارجی و اخذ نمایندگی از کشورهای اروپایی شامل aldo unionا اسپانیا و serum institute هلند انجام داده است.

مدیرعامل شرکت کی‌بی‌سی به سایر برنامه‌های آتی هیئت مدیره اشاره کرد و گفت: افزایش سهم واردات بازار، افزایش سبد محصولات مواد اولیه دارویی جهت شرکت‌های تولید کننده، افزایش سرمایه شرکت و اصلاح ساختار مالی صبق سنوات قبل، حفظ نمایندگی های موجود و توسعه همکاری‌های فی مابین، حضور فعال در فراخوان‌های تامین دارو و تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، ورود در تامین داروهای دامی و استفاده از برنامه‌ها و سیستم‌های مکانیزه در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 473928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =