مهمترین رویدادهای نمایشگاه فاینکس ۱۵

در این گزارش به مهمترین اتفاقات و رویدادهای مهم در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) می پردازیم.

سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد گفت: اگر قصد داریم تولید و رشد تولید داشته باشیم، نمی‌توانیم مدیریت را تنها از بازار سفته‌بازانه دنبال کنیم. قصد داریم بدون جنجال و با استفاده از ظرفیت‌های مالی، روند رشد سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۲ را توسعه دهیم.

متن کامل گزارش


محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تورم بالای ۴۰ درصد داریم و تشکیل سرمایه خالص منفی شده است. به‌نظر می‌رسد که نیازمند تحول اساسی و آسیب شناسی در نظام اقتصادی هستیم.

متن کامل گزارش


مطالبات فعالان بورسی این بار از زبان وزیر اقتصاد


سید احمدرضا علایی، مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران  گفت: نمایشگاه فاینکس ۱۵ توانسته نسبت به سال گذشته رشد ۲۰۰ درصدی داشته باشد. همچنین در این نمایشگاه ۱۳۶ غرفه با ظرفیت ۲۶۰ شرکت حضور دارند.

متن کامل گزارش


مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: یکی از دغدغه‌های جدی فعالان بازارسرمابه بحث دو طرفه شدن است که امسال در همین نمایشگاه بحث قراردادهای آتی سهام راه خواهد افتاد که به ثبات بازار کمک می‌کند.

متن کامل گزارش


آخرین وضعیت برنامه هفتم توسعه از زبان رئیس کمیسیون اقتصادی


مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: بازار پول، بازار سرمایه و صنعت بیمه سه الزام را باید رعایت کنند؛ شفاف و کارآمد باشند و با سلامت بتوانند فعالیت کنند. این سه بازار باید هماهنگ باشند این نمایشگاه به ویژه در بحث هماهنگی سه بازار بسیار موثر است.

متن کامل گزارش


محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: دیگر نیازی به برق نداریم و تا پایان سال، تمام برق مورد نیاز را خودمان تولید می‌کنیم. همچنین رابطه مستقیم بین صنعت فولاد و GDP وجود دارد و اثبات شده است.

متن کامل گزارش


گزارش تصویری از اولین روز پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی


علی صادقین، کارشناس اقتصادی گفت: به نظر می‌رسد قیمت دلار تا ۳ ماه آینده ثابت بماند. با وضعیت حال حاضر یعنی نه جنگ و نه صلح، قیمت دلار تا ۷۵ هزار تومان می‌رود با این وجود در حال حاضر قیمت دلار بسیار پایین است و حباب منفی دارد.

متن کامل گزارش


محمود مرادی، کارشناس بازار سرمایه گفت: با قیمت ۷۵ هزار تومان موافقم اما ممکن است ۱۲۰ هزار تومان را هم ببینیم همچمین متاسفانه بعد از مشکلات اخیر خروج و فرار سرمایه زیادی داشتیم.

متن کامل گزارش


بهراد موسوی، کارشناس بازار سرمایه گفت: اگر برجام احیا شود دلار در محدوده ۴۵ تا ۴۸ هزار تومان قرار می‌گیرد اما رشد آن با توجه به وضع موجود بالای ۵۵ است. دو گروه خودرو و بانک نیز نسبت به خبر مذاکرات واکنش خوبی نشان می‌دهند.

متن کامل گزارش


سید علی طباطبایی، کارشناس بازار سرمایه گفت: چیزی که بعد از عرضه های دستوری مانع افت بیش از حد بازار شد، صندوق‌ها و سبدگردان‌ها بودند.

متن کامل گزارش


ابراهیم سماوی، کارشناس بازار سرمایه گفت: دلار در محدوده زیر ۵۰ هزار تومان فرصت خوبی برای خرید است و صندوق های طلا نیز بسیار مناسبند. در حال حاضر سهم های ریالی با اولویت زراعی، دارویی و کاشی بسیار مناسب اند.

متن کامل گزارش


تامین سرمایه تمدن در راستای توسعه اکوسیستم شرکت در اولین گام از آغاز رویداد بزرگ صنعت مالی کشور (فاینکس ۱۵) از ۴محصول آی‌بی‌کلاب، آی‌بی‌آکادمی، آی‌بی‌تریدرآپشن و اپ آی‌بی‌شاپ با قابلیت نصب روی سیستم عامل اندروید و PWA(نسخه سیستم عامل IOS) را رونمایی کرد.

متن کامل گزارش


در اولین روز برپایی پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه)،غرفه چهارسوق مالی پارسیان مورد توجه و بازدید مسئولین، مدیران و صاحبنظران صنعت مالی کشور قرار گرفت و شاهد استقبال بازدیدکنندگان بود. 

متن کامل گزارش


کد خبر 473148

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =