کنایه نماینده زابل به تیم اقتصادی دولت رئیسی

نماینده مردم زابل در مجلس گفت: کسانی به رئیسی برای پست‌های مهم سفارش می‌شوند که توان اداره بخشداری را هم ندارند.

به گزارش صدای بورس,حبیب‌الله دهمرده، نماینده مردم زابل در مجلس یازدهم با انتقاد از مدیران دولت رئیسی می‌گوید: فردی که برای وزارت و استانداری انتخاب می‌شود باید توانمندی داشته باشد که بتواند بارهای سنگین وزارتخانه و استانداری را به دوش بکشد. انتخاب بد یک وزیر مثل این است که بار یک تریلی را روی یک وانت که فقط تحمل یک تن بار را دارد، قرار داده‌ایم؛ در این حالت، هم وانت از بین می‌رود و هم بار به مقصد نمی‌رسد.

وی در ادامه یادآورشد: دولت از ظرفیت‌های داخلی و خارجی به درستی استفاده نکرده است و اکثر وزرا در قد و قواره وزیر نیستند. مشکل ما این است که فرصت‌سوزی می‌شود و با وجود اینکه از زحمات شبانه‌روزی آقای رئیسی تشکر می‌کنیم، ولی تیم اقتصادی او چابک نیست و باید حرکت کند، اما اصلاً حرکت نمی‌کنند و انگار خسته هستند.

دهمرده ادامه داد: دولت فقط مدام می‌گوید که من وضعیت را درست می‌کنم. ما هزاران ظرفیت داریم، ولی متاسفانه از ظرفیت‌ها به نحو احسن بهره نمی‌بریم. چند سال است که رهبر انقلاب تاکید به اقتصاد مقاومتی دارند، پس چرا انجام نشده است؟ ما در هر زمینه‌ای که اراده کنیم می‌توانیم مشکلات‌مان را حل کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان افزود: در دولت، تناسب‌سازی روی مدیران ما وجود ندارد. یا از این طرف بام افتاده‌ایم یا از آن طرف. طبیعی است که وقتی مدیری ضعیف باشد نمی‌تواند کار کند.

به گزارش مهر,این چهره اصولگرای مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه اطرافیان رییس جمهور یک‌سری افراد را برای سمت‌های بالا به او معرفی می‌کنند که آقای رئیسی اصلاً آن‌ها را نمی‌شناسد. فقط به او می‌گویند که این شخص سفارش شده از طرف فلانی است، در حالی که این افراد توانایی اداره یک بخشداری را هم ندارند. از این‌رو او هم اعتماد کرده و خودش، فرد را بررسی نمی‌کند و حال، این وضع مملکت را شاهد هستید.

کد خبر 473019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =