۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸
روش کشف قیمت والماس مشخص شد

گزارش شفاف سازی در خصوص چگونگی عرضه و عملکرد آتی شرکت سرمایه گذاری الماس حکمت ایرانیان منتشر شد.

به گزارش صدای بورس روش عرضه سهام شرکت سرمایه‌گذاری الماس حکمت ایرانیان به روش حراج کشف قیمت می شود.

شرکت سرمایه‌گذاری الماس حکمت ایرانیان، در نماد والماس، آبان ماه سال گذشته در بازار دوم فرابورس پذیرش شد، پیرو برگزاری نشست خبری معارفه شرکت سرمایه گذاری الماس حکمت ایرانیان در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۶ و طرح سوالات پیرامون ،شرکت پاسخ سوالات مطرح شده با مدیریت عامل شرکت مهدی بیگلری کامی به شرح ذیل به استحضار می رسد؛
درصد و روش عرضه سهام شرکت چگونه است؟
۱۵ سهم به صندوق ها عرضه عرضه خواهد شد و به روش حراج کشف قیمت می شود.
عملکرد شرکت در سال جاری به چه صورت است و در خصوص برنامه های آتی توضیحاتی ارائه فرمایید.
طبق بودجه سال ۱۴۰۲ شرکت میزان سود حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است. مبلغ ۵۰ تومان به ازای هر سهم طبق اطلاعات موجود در سامانه کدال در همین ۲ ماه بخش مناسبی از آن حدود ۱۶۰ میلیارد تومان محقق شده است و برآورد شرکت تحقق سود بیشتر از بودجه خواهد بود برنامه آتی شرکت فروش املاک و سرمایه گذاری مجدد در سهام است بحث هلدینگ مالی و سبدگردانی در برنامه های آتی شرکت است سهامدار عمده در جهت توسعه شرکت حمایت قاطع خواهد کرد.
در راستای راه اندازی هلدینگ مالی چه اقداماتی انجام شده است ؟
پاسخ کارهای مربوط به سبدگردان در حال انجام است و تا حدود ۲ الی ۳ سال آینده راه اندازی هلدینگ مالی به مرحله اجرایی درخواهد آمد.
راجع به ترکیب پرتفوی شرکت در حال حاضر و راهبرد آنی شرکت توضیحاتی ارائه فرمایید؟
طبق اطلاعات موجود عمده پرتفوی شرکت بورسی است در مورد املاک کلیه فرایندها جهت تسریع در فروش املاک در حال پیگیری است. تا پس از عرضه هر چه سریعتر این املاک را جهت سرمایه گذاری مجدد بفروش برسانیم و سود مناسبی شناسایی کنیم .

تمرکز شرکت بیش تر بر روی کدام صنایع است؟
تمرکز شرکت بر روی صنعت خاصی نیست ولی در صنایع پیشرو بیشتر سرمایه گذاری میکنیم و سعی مجموعه بر دریافت بازدهی بیشتر و بهتر از شاخص کل است.

وپیش بینی شما از آینده بازار به چه صورت است ؟
پاسخ روند بازار بر اساس تحلیل کارشناسان است ولی فعلا ریزش خاصی در شاخص بازار به دلیل تورم انتظاری احساس نمی شود ولی شاید بازار اصلاح کوتاهی انجام دهد بسیاری از سهم های بازار از تورم و بازار عقب هستند و می توانند رشد کنند از جمله دلایل عدم ریزش و یا اصلاح شدید بازار قیمت دلار و نقدینگی زیاد موجود در کشور را می توان نام برد که در نهایت امیدوار به دریافت سود بیشتر برای سهامداران هستیم.
شرکت برنامه ای برای کسب کرسی در هیات مدیره شرکت ها دارد؟
در برنامه شرکت در حال حاضر کسب کرسی در هیات مدیره شرکت ها وجود ندارد و سود سازی و بازدهی بیشتر در اولویت برنامه شرکت است.

کد خبر 472783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =