چرا باید فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور را بخریم؟

خریدار فیدلیتی پرستیژ اطمینان دارد صاحب به‌روزترین خودروی داخل کشور شده است. بدون تردید به‌روز بودن به هرکسی حس خوبی می‌دهد. این خودرو پرآپشن‌ترین محصول موجود بازار ایران خواهد بود.

به گزارش صدای بورس، همانطور که محصولات پیشین بهمن نیز از نظر آپشن‌های رفاهی و ایمنی از سایر محصولات مشابه موجود در ایران برتری داشتند.
فیدلیتی پرستیژ بر پایه پلتفرم جدید عرضه خواهد شد و هیچ ارتباطی با نسخه پرایم نخواهد داشت. از موتور توربو شارژ ۱۶۰۰ سی.سی GDI بهره می‌برد و سیستم پاشش مستقیم GDI که مورد توجه خودروسازان بزرگ است، بهره می‌برند و در این برهه ۷۵درصد از بزرگان این صنعت از همین تکنولوژی بهره می‌برند. قدرت ۲۰۰ اسب بخاری فیدلیتی پرستیژ توان مناسبی به این SUV برای تردد در مسیرهای کوهستانی ایران می‌دهد.
تکنولوژی فیدلیتی پرستیژ مشابه آن چیزی است که در خودروهای آئودی، BMW، فورد، هوندا، هیوندا، کیا، لکسوس، مزدا، نیسان و فولکس واگن به کار گرفته می‌شود. بکارگیری این موتور برای فیدلیتی پرستیژ انتخابی هوشمندانه است که می‌تواند از کمترین مقدار سوخت، بیشترین نیرو را بگیرد.

بدنه فیدلیتی پرستیژ منحصر به فرد است
طراحی فیدلیتی پرستیژ ویژه و خاص است. چراغ‌ها و نمایی جلوی این خودرو به راننده احساس اعتماد به نفس می‌دهد و این خودرو را قدرتمند و جسور نشان می‌دهد. به همین ترتیب با در نظر گرفتن خنک کننده صندلی رانندگی را به تجربه خستگی ناپذیر تبدیل می‌کند.
طراحی ۶ کیسه هوا در این خودرو، ایمنی آن را در حد قابل قبولی بالا برده است. در کنار کیسه‌های هوا، تکنولوژی بالای ترمزها و کنترل کننده حرکت در بین خطوط از سلامت راننده و سرنشینان به خوبی حفاظت خواهند کرد.

خدمات پس از فروش به اندازه خودرو اهمیت دارد
خرید خودرو از شرکتی که نسبت به رضایتمندی و خشنودی مشتریان خود حساسیت دارد، سرمایه شما را حفظ خواهد کرد. به‌رغم آنکه بیش از ۱۵سال می‌گذرد که بهمن موتور، خودروی مزدا را عرضه کرده است اما این شرکت همچنان نسبت به تامین قطعات یدکی آن متعهد است. بهمن موتور از نظر شاخص خدمات پس از فروش رتبه برتر را در ارزیابی نهادهای مستقل بدست آورده است.
شبکه گسترده نمایندگی در سراسر کشور به خریدار فیدلیتی پرستیژ اطمینان می‌دهد که شرکت بهمن موتور همواره پشتیبان انتخاب او خواهد ماند. به همین ترتیب بهمن موتور در ایام نوروز همواره با عقد تفاهمنامه با مجموعه‌های مختلف، مشتریان خود را مطمئن نگه می‌دارد که در صورت بروز کوچکترین مشکلی در دورترین جاده‌ها، مشتری خود را تنها نخواهد گذاشت.
با توجه به منش و سنت قیمت گذاری در بهمن موتور، می‌توان نسبت به رقابتی بودن قیمت این خودرو اطمینان داشت. علیرغم این امکانات و آپشن‌های متعدد، به نظر می‌رسد در فیدلیتی پرستیژ نیز مانند محصولات پیشین بهمن موتور، برتری مشتری مداری در قیمت گذاری، ازآن بهمن موتور باشد.
ایرانگردی با فیدلیتی پرستیژ جذاب و لذت بخش خواهد بود. خودرویی که موتوری قدرتمند داشته باشد و شبکه نمایندگی و خدمات پس از فروش قدرتمندی از آن پشتیبانی کنند، مقرون به صرفه‌ترین وسیله برای یک سفر طولانی خواهد بود.

کد خبر 472763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =