لحظه به لحظه با بازار سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲

بورس تهران دیروز در حالی کار خود را آغاز کرد که نماگرهای اصلی تالار شیشه‌ای کاهشی ۲ و ۳ درصدی را تجربه کرده بودند. با این حال بورس توانست روند متعادلی در پیش بگیرد و در نهایت شاخص کل بورس کار خود را با یک افزایش ۰.۸۱ درصدی به پایان رساند و به محدوده ۲.۲۷۵ میلیون واحدی رسید. در سمت دیگر، شاخص هم‌وزن توانست با ثبت عملکرد نسبتاً بهتری، رشد ۱.۱۴ درصدی را تجربه کند. همچنین ارزش معاملات خرد سهام طی معاملات روز گذشته عدد ۷۷۴۷ میلیارد تومان را به ثبت رساند و پس از خروج پول سنگین در بازار طی روزهای اخیر، شاهد ورود پول ۵۶ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی به چرخه سهام بودیم.

۱۲:۴۵⏰
خلاصه بازار امروز
امروز هم شاهد بازاری متعادل مثبت بودیم، بازاری که اگرچه رمقی نداشت، ولی کفه ترازوی در سمت تقاضا سنگین‌تر بود. در نهایت شاخص کل با رشد ۱۳ هزار واحدی به کارش پایان داد و به ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۸ هزار واحد رسید.
امروز حدود ۴۹ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت حقوقی به حقیقی در بازار اتفاق افتاد و ارزش معاملات خرد به ۹.۵ هزار میلیارد تومان رسید.
نمادهای رمپنا و خنصیر صدرنشین ورود پول سهامداران خرد بودند و نمادهای خساپا و خزامیا بیشترین حمایت را از سوی حقوقی‌ها داشتند.


۱۲:۲۵⏰
واعتبار که دیروز پس از تجربه سه روز متوالی صف خرید، معاملات مثبتی را شاهد بود، امروز در قیمت ۷۶۸ تومان دوباره صف خرید شد.


۱۲:۰۸⏰
در دقایق پایانی، شاخص کل با افزایش بیش از ۱۴ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۲۸۹ هزار واحد رسیده و شاخص هم‌وزن با افزایش حدود ۱۲ هزار واحدی همراه بوده است.
نمادهای فارس، رمپنا، وتجارت، حکشتی، کگل، شیران و وبملت در صدر مثبت‌سازان شاخص قرار دارند.
همچنین خودرو، بانک‌ها و فلزات اساسی به ترتیب با ارزش معامله ۱۰۸۴ میلیارد تومان، ۴۸۵ میلیارد تومان و ۴۲۹ میلیارد تومان برترین صنایع بازار هستند که بیشترین حجم معامله را داشته‌اند.


۱۲:۰۸⏰
پالایش با قیمت ۱۹۰۷۰ تومان نوسان منفی دارد و حجم معامله ۳ میلیونی داشته است و دارایکم با قیمت ۲۲۴۹۱ تومان با رشد بیش از ۱ درصدی حجم معامله ۱۲ میلیونی را پشت سر گذاشته است.


۱۱:۳۹⏰
در گروه فلزات اساسی، فولاد با قیمت ۶۱۸ تومان حجم معامله ۱۰۴ میلیونی دارد، و فملی با قیمت ۷۵۴ تومان نوسان مثبت دارد و حجم معامله ۸۵ میلیونی را نشان می‌دهد.
ذوب با قیمت ۴۲۱.۳ تومان نزدیک به مثبت ۱ درصد دادوستد ۵۴ میلیون سهم را ثبت کرده است و فخوز با نوسان منفی و قیمت ۴۱۴ تومان حجم معامله ۱۱۷ میلیونی داشته است.
در این گروه، فسرب، فولای، فمراد، فجر و فغدیر با رشد بیش از ۴ درصدی مثبت‌ترین نمادهای گروه به شمار می‌روند.


۱۱:۱۱⏰
کرمان با قیمت ۱۶۶.۱ تومان در مثبت ۷ درصد حجم معامله ۲۸۰ میلیونی دارد و با صف خرید بیش از ۱۲۰ میلیونی همراه است.


۱۱:۱۰⏰
عمده نمادهای گروه پالایشی مماس بر صفر تابلو با گرایش مثبت نوسان دارند.


۱۱:۰۲⏰
طی دقایق اخیر حقیقی‌ها از منطقه خرید کمی عقب‌نشینی کردند. اکنون ارزش معاملات خرد از ۵ همت عبور کرده و تراز پول خرد به مثبت ۱۳۵ میلیارد تومان کاهش یافته است.


۱۰:۵۴⏰
در گروه خودرویی، خودرو با قیمت ۳۴۹.۴ تومان، خگستر با قیمت ۵۷۴ تومان، خپارس با قیمت ۱۸۶.۳ تومان و خبهمن در مثبت ۱ درصد با قیمت ۲۳۴.۸ تومان نوسان مثبت دارد.
در این گروه همچنین خساپا با قیمت ۳۱۵ تومان، خاور در منفی ۲ درصد با قیمت ۵۶۱ تومان و خزامیا با قیمت ۹۳۶ تومان نوسان منفی دارد.


۱۰:۵۱⏰
حکشتی از تأثیرگذاران مثبت بر شاخص کل در قیمت ۱۸،۴۰۰ ریال رشد ۲.۵ درصدی قیمت را تجربه می‌کند. این سهم با قدرت خریدار ۱.۵ برابری خریدار نسبت به فروشنده اغلب توسط حقیقی‌ها داد و ستد شده است و سرانه خرید هر حقیقی در این نماد به اندازه ۳۶ میلیون تومان است.


۱۰:۳۲⏰
تا اینجای بازار، ارزش معاملات خرد کمتر از ۳,۷ همت و تراز پول خرد مثبت ۱۸۰ میلیارد تومان است.
همچنین سهم حقیقی‌ها از کل خریدها ۸۵,۴ درصد و از کل فروش‌ها ۸۰,۳ درصد است.


۱۰:۱۱⏰
شاخص کل با افزایش بیش از ۱۲ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۲۸۸ هزار واحد رسیده و شاخص هم‌وزن با رشد حدود ۱۰ هزار واحدی همراه بوده است.


۱۰:۱۰⏰
نمادهای البرز، نوین و میهن از گروه بیمه در محدوده حداکثری قیمت خریداران خود را صف‌نشین کرده‌اند و در این گروه بساما و بخاور با افت ۲ درصدی قیمت معامله می‌شوند.


۰۹:۴۰⏰
شستا با قیمت ۱۳۷.۶ تومان با رشد بیش از ۱ درصد حجم معامله ۶۰ میلیونی را نشان می‌دهد.


۰۹:۳۹⏰
خودرو در مثبت ۱.۵ درصد با قیمت ۳۵۴.۵ تومان و خساپا با قیمت ۳۱۹.۴ تومان با رشد بیش از ۱ درصدی همراه است.


۰۹:۲۷⏰
نمادهای خودرو و خساپا با رشد ۱ درصدی و خگستر و خزامیاد و خپارس در گروه خودرو با رشد ۳ درصدی قیمت معامله می‌شوند.


۰۹:۱۹⏰
امروز شاهد آغازی متعادل‌تر و بهتری در بازار سرمایه هستیم و در اکثر گروه‌ها خریداران دست برتر دارند.


۰۹:۱۳⏰
وتجارت با قیمت ۳۰۲.۲ تومان در مثبت ۴.۵ درصد و وبملت با قیمت ۵۱۰ تومان در مثبت ۲ درصد مثبت‌سازان اصلی شاخص بورس هستند.


۰۹:۰۹⏰
معاملات بورس امروز با افزایش ۳ هزار واحدی شاخص کل آغاز شده و نمادهای وتجارت، وبملت و البرز در صدر مثبت‌سازان قرار دارند.


۰۸:۵۵⏰
وضعیت بازار در مرحله پیش گشایش
بالغ بر ۱۰۰ صف خرید در مجموع به ارزشی در حدود ۲,۲ همت، صدرنشین‌ها: عالیس، زفجر، وبرق، ثنور و زملارد
کمتر از ۴۰ صف فروش جمعا به ارزش ۱۶۰ میلیارد تومان، صدرنشین‌ها: گشان، حشکوه، کمینا، وفردا و خبنیان

کد خبر 472700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =