پیش بینی بازار هفتم خرداد ۱۴۰۲ / عبور از مرز ارزندگی

انتظار می‌رود طی یک ماه آینده یا حداقل تا بعد از تعطیلات خرداد ماه شاهد روند رو به رشد اما ملایم در بازار باشیم و اگر ریسک سیاسی خاصی رخ ندهد، روزهای پر رونق تر و رو به رشدتری خواهیم داشت.

به گزارش صدای بورس، سید حمید میرمعینی کارشناس بازار سرمایه در مورد پیش بینی بازار سرمایه گفت: با توجه به افت قابل ملاحظه‌ای که از اواسط اردیبهشت ماه شروع شده است و به تبع آن رسیدن به مرز ارزندگی در اکثر نمادها، انتظار می رود روند رو به رشد بازار در آینده ای نزدیک شروع شود. البته باید این نکته را هم در نظر داشت که این رشد به صورت هیجانی و شتابان نخواهد بود بلکه با حرکتی آگاهانه و ملایم‌تر همراه خواهد بود.

این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: با نزدیک شدن به فصل مجامع باید توجه داشت که رشد بورس منوط به شرکت‌های بنیادی و دارای ارزندگی خواهد بود.

وی گفت: جریان پول قدرتمند در روندهای رو به رشد بسیار مهم است و عمدتا این حجم پول دست بازیگران بزرگ است که تعیین کننده روند بازار هستند. نکته مهم اینکه ممکن است این جریان پول قوی در تک سهم‌ها، رشد قیمت‌ها را رقم بزند.

میر معینی افزود: انتظار می‌رود طی یک ماه آینده یا حداقل تا بعد از تعطیلات خرداد ماه شاهد روند رو به رشد اما ملایم در بازار باشیم و اگر ریسک سیاسی خاصی رخ ندهد، روزهای پر رونق تر و رو به رشدتری خواهیم داشت.

کد خبر 472555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =