کاهش قیمت‌ها در بازار ارز و طلا

در حالی که قیمت هر اسکناس دلار در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، اندکی افزایش یافت، قیمت دلار در بازار آزاد نسبت به چهارشنبه گذشته کاهش نشان می‌دهد.

صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ بر اساس وبگاه بانک مرکزی، نرخ دلار صرافی ملی امروز ۴۲ هزار و ۵۰۶ تومان و یورو ۴۵ هزار و ۵۳۷ تومان اعلام شد. در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، نرخ حواله دلار امروز با اندکی افزایش به ۳۸ هزار و ۶۴۲ تومان رسید. همچنین دلار در بازار آزاد پایین کانال ۵۲ هزار تومان در حال مبادله است.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، نفت برنت دریای شمال در پایان هفته میلادی با قیمت ۷۷ دلار و ۱۲ سنت در هر بشکه بسته شد. هر اونس فلز زرد نیز با قیمت ۱۹۴۵ دلار و ۷۴ سنت هفته میلادی را به پایان برد.

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از بازار سکه و طلا در اولین روز هفته، سکه امامی با ۷۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به چهارشنبه گذشته به ۳۱ میلیون و ۵۰۱ هزار تومان رسید. ربع سکه هم امروز با قیمت ۱۱ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان خرید و فروش شد که نسبت به چهارشنبه ۱۶۵ هزار تومان کاهش نشان می‌دهد.

امروز همچنین طلای ۱۸ عیار با ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش نسبت به آخرین روز کاری هفته قبل، با قیمت ۲ میلیون و ۵۱۹ هزار و ۷۰۰ تومان مورد داد و ستد قرار گرفت.

کد خبر 472536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =