باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار خواهند شد؟

معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور گفت: ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به شیوه درستی واگذار خواهد شد که جزییات آن هفته آینده اعلام می‌شود.

به گزارش صدای بورس,حسین قربانزاده روز پنجشنبه در جریان بازدید از یک پروژه‌ نیمه تمام ورزشی زنجان برای مولدسازی در جمع خبرنگاران، افزود: واگذاری ۲ باشگاه پرطرفدار کشور قطعی است که البته در گرو وجود مشتری برای آنهاست.

این مسوول با بیان اینکه فکر درستی از بهره‌وری دارایی‌ها در استان از جمله همین پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری انجام نگرفته که سالیان سال رها شده است، اضافه کرد: با دارایی‌های ثابت و غیر مولد داخل شهر زنجان می‌شد خیلی زودتر این ورزشگاه را تکمیل کرد.

این مسوول ادامه داد: ورزشگاهی که در چند دوره ساخت مجدد و تجهیز شود نشان می‌دهد تدبیر درستی در خصوص تامین منابع آن انجام نگرفته است.

قربان زاده افزود: اگر نگاه مسوولان، تخصیص منابع از سازمان برنامه و بودجه باشد چنین چیزی امکان‌پذیر نیست.

این مسوول ادامه داد: برای مولدسازی به سراغ دارایی‌های غیر مولد می‌رویم چون مردم حق دارند از مزایای مولدسازی‌ها بهره‌مند شوند و طبق برنامه‌ریزی‌ها امسال سال تحول پروژه‌های رها شده به سطح قابل قبولی از پیشرفت فیزیکی است.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور ادامه داد: مولدسازی گامهایی دارد و باید با یک تدبیر دقیق انجام شود تا همه از مزایای آن بهره‌مند شوند.

به گزارش ایرنا,وی اظهارکرد: در زمان حاضر یک هزار و ۲۵۰ دارایی مازاد در سطح کشور تصویب شده است که در مسیر مولدسازی‌سازی قرار دارد.

کد خبر 472485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =