افزایش قیمت‌ ارز در مرکز مبادله

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز قیمت هر اسکناس دلار ۴۲ هزار و ۴۶۲ تومان و نرخ حواله دلار ۳۸ هزار و ۶۰۲ تومان اعلام شد.

صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ بر اساس وبگاه بانک مرکزی، نرخ دلار صرافی ملی امروز ۴۲ هزار و ۴۶۲ تومان و یورو ۴۵ هزار و ۸۸۶ تومان اعلام شد. همچنین در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، نرخ حواله دلار امروز ۳۸ هزار و ۶۰۲ تومان اعلام شد که نسبت به دیروز ۱۰۰ تومان افزایش نشان می‌دهد. دلار در بازار آزاد نیز در نیمه اول کانال ۵۲ هزار تومان در حال مبادله است.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، نفت برنت دریای شمال که هفته میلادی را با قیمت ۷۵ دلار و ۳۸ سنت آغاز کرده بود، امروز با افزایش ۸۷ سنتی به ۷۶ دلار و ۲۵ سنت در هر بشکه رسید. هر اونس فلز زرد نیز با ۹ دلار و ۶۴ سنت کاهش نسبت به دیروز، با قیمت ۱۹۶۶ دلار و ۵۳ سنت در حال معامله است.

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از بازار سکه و طلا، سکه امامی امروز با قیمت ۳۲ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان مبادله شد که نسبت به روز گذشته ۳۰۰ هزار تومان کاهش نشان می‌دهد. اما ربع سکه بدون تغییر ماند و با همان قیمت ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

طلای ۱۸ عیار هم امروز با کاهش ۱۹ هزار و ۴۰۰ تومانی، به ۲ میلیون و ۵۷۷ هزار و ۴۰۰ تومان رسید.

کد خبر 472316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =