مطالبه تسریع در ترخیص و تحویل خودروهای وارداتی

کاربران سامانه فارس من از مسئولان وزارت صمت خواستند تا با توجه به وعده های متعددی که برای تحویل خودروهای وارداتی داده اند هر چه زودتر تحویل این خودروها به مشتریان آغاز شود.

به گزارش صدای بورس, کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی با عنوان «چرا خبری از تحویل خودروهای وارداتی نیست» عنوان کردند با وجود وعده وزارت صمت مبنی بر آغاز تحویل خودروهای وارداتی در اسفند 1401 هنوز خبری از تحویل این خودروها نیست.

کاربرانی عنوان کرده اند که از اسفند ماه فرآیند ثبت نام خودروهای وارداتی آغاز شد و متقاضیان خرید این خودرو مبلغ 500 میلیون تومان را در حساب بانک ها بلوکه کردند. تاکنون نیز چندین بار مسئولان مربوطه در وزارت صمت اعلام کرده اند که به زودی تحویل خودروها آغاز می شود اما هنوز تکلیف خریداران مشخص نیست و خبری از تحویل این خودروها نیست.

در تاریخ 13 اردیبهشت 1402، مهدی ضیغمی مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت اعلام کرد که کندی ترخیص خودروهای وارداتی مربوط به یک سری مسائل و مشکلات بوده که به کمک دستگاه های مختلف این مشکلات حل شده است، از جمله این مشکلات می توان به تایید استاندارد خودروهای وارداتی اشاره کرد که با مصوبه اخیر دولت در این خصوص بسیاری از مشکلات و موانع بر سر واردات و ترخیص خودروها رفع می شود و واردات تسهیل می شود.

به گزارش فارس اما بعد از این اظهارات مدیر طرح واردات خودرو تاکنون، وزارت صمت هیچ گونه اطلاع رسانی درباره وضعیت ترخیص خودروهای وارداتی نکرده است و مسئولان این وزارتخانه نیز پاسخی به سوالات مرتبط با این موضوع نداده اند. با توجه به درخواست های مردمی در این رابطه، خبرگزاری فارس پیگیر موضوع خواهد بود و به محض دریافت پاسخ اطلاع رسانی لازم را انجام خواهد داد.

کد خبر 472028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =