بازده ۲۲ هزار درصدی صندوق کارگزاری حافظ

صندوق‌های سرمایه‌گذاری دارای مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار تهران دارای انواع گوناگونی هستند که هر شخص براساس میزان ریسک‌پذیری و مبلغ سرمایه خود می‌تواند در آن‌ها سرمایه‌گذاری کند.

این صندوق‌ها با بهره‌مندی از گروه تحلیلگران خبره بهترین گزینه برای افرادی هستند که تخصص، تجربه و وقت کافی برای سرمایه‌گذاری مستقیم در بازار را ندارند. بنابراین، به افرادی که بتازگی قصد دارند وارد بورس شوند توصیه می‌شود بجای سرمایه‌گذاری مستقیم در بورس، از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری اقدام کنند.

زیرا، افراد از طریق خرید واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری، در حقیقت در یک سبد سرمایه‌گذاری متنوع که به‌صورت تخصصی چیده شده است و تحت نظارت و پایش مستمر است، سهیم می‌شوند. به‌طور کلی مزایای ویژه صندوق‌های سرمایه‌گذاری عبارتند از: نقدشوندگی بالای واحدهای سرمایه‌گذاری، مدیریت تخصصی و حرفه‌ای، امکان متنوع‌سازی سرمایه‌گذاری‌ها با هزینه اندک و نیز هزینه‌های پایین مدیریت و اداره صندوق که به‌دلیل صرفه‌جویی در مقیاس ایجاد می‌شود.
صندوق‌های سرمایه‌گذاری در طیف وسیعی از دارایی‌ها از طلا، زمین، ساختمان تا انواع اوراق بهادر سرمایه‌گذاری می‌کنند. ترکیب دارایی‌های هر صندوق براساس اهداف و استراتژی‌هایی که در امیدنامه مشخص می‌شود متفاوت است. شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری هدف حافظ با بیش از ۸ سال سابقه در مدیریت بهینه دارایی‌ها، دارای انواع گوناگونی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری است که می‌تواند برای گروه‌های مختلف جذاب باشد. صندوق‌های سرمایه‌گذاری تحت مدیریت این شرکت در حال حاضر عبارت‌اند از: بانک ایران زمین، کارگزاری حافظ، عقیق، اختصاصی بازارگردانی افتخار حافظ.
صندوق سرمایه‌گذاری بانک ایران زمین از نوع صندوق‌های با درآمد ثابت است که امکان بهره‌مندی از سود بلندمدت سپرده بانکی را برای شما فراهم می‌کند با این مزیت که در هر زمان پس از صدور واحد سرمایه‌گذاری امکان ابطال آن بدون نرخ شکست وجود دارد. در صورتی‌که تمایل دارید در سبد متنوعی از سهام پذیرفته شده سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید در صندوق‌های سهامی این شرکت تحت عنوان کارگزاری حافظ و عقیق سرمایه‌گذاری کنید.
صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی نیز یکی از تجربه‌های موفق دنیا در حوزه سرمایه‌گذاری است که در کشورهای مختلف اجرا می‌شود. هدف این صندوق‌ها افزایش نقدشوندگی اوراق بهادار است که به‌ویژه با کاهش حجم معاملات در چند ماه اخیر مورد توجه ویژه نهادهای ناظر قرار گرفته‌اند. در حال حاضر، صندوق بازارگردانی افتخار حافظ با تامین منابع از سرمایه‌گذاران عمده، بازارگردانی بیش از ده نماد را برعهده دارد. بنابراین، اشخاص حقیقی نمی‌توانند در این صندوق‌ها سرمایه‌گذاری کنند.
اگر شما دانش و تخصص یا زمان کافی برای این سرمایه‌گذاری‌های پر بازده را ندارید نگران نباشید. ما در شرکت مشاور سرمایه گذاری هدف حافظ با صندوق‌های تحت مدیریت خود این کار را برای شما انجام می‌دهیم. برای مثال، نگاهی به بازدهی صندوق سرمایه‌گذاری مشترک کارگزاری حافظ و مقایسه آن با بازارهای موازی نشان‌دهنده بازدهی فوق العاده بیش از ۲.۰۰۰ درصدی آن در ده سال گذشته است. این در حالی است که طی این سال‌ها بازارهای موازی از جمله مسکن، بازدهی به مراتب کمتری داشته‌اند.
نکته بااهمیت این است که در هر زمان به صلاحدید سرمایه‌گذار، ابطال و خروج از صندوق‌ها، فارغ از وضعیت بازار سهام و ریسک‌های احتمالی آن، امکان‌پذیر است و این بزرگترین مزیت صندوق‌هاست. چرا که به‌طور کلی، اگر فرد ناآگاه شخصاً اقدام به سرمایه‌گذاری در بورس کند، ممکن است به‌دلیل ریسک‌های بازار با ضررهای هنگفتی مواجه شود. اما مدیریت صندوق‌های تحت مدیریت شرکت مشاور سرمایه‌گذاری هدف حافظ با تنوع‌بخشی بهینه دارایی‌ها، بازدهی متناسب با ریسک را به حداکثر رسانده است.

بازده ۲۲ هزار درصدی صندوق کارگزاری حافظ

کد خبر 472020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =