۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
دولت یارانه این کالا را افزایش داد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما نمایشگاه کتاب را بیش از اینکه عرصه‌ای برای خرید کتاب بدانیم، جشنواره‌ای فرهنگی می‌دانیم که نظیرش در هیچ‌جای دنیا نیست.

به گزارش صدای بورس,محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اظهار کرد: مراسم افتتاحیه امروز بعدازظهر در صحن اصلی نمایشگاه برگزار می‌شود. ما چندین مقام فرهنگی از کشورهای مختلف را در این نمایشگاه به همراه ۱۰۰ ناشر خارجی میزبانی می‌کنیم.

وی افزود: مجموعا با ناشرانی که در فضای مجازی شرکت کرده‌اند بیش از ۳ هزار ناشر در این نمایشگاه حاضر هستند. نظام حمایتی یارانه‌ای را هم گسترش دادیم و تقریباً نسبت به سال گذشته این میزان دوبرابر شده است.

وزیر ارشاد یادآور شد: نمایشگاه یک ویژگی کاملاً خانواده‌محور دارد. ما نمایشگاه کتاب را بیش از اینکه عرصه‌ای برای خرید کتاب بدانیم، جشنواره‌ای فرهنگی می‌دانیم که نظیرش در هیچ‌جای دنیا نیست.

به گزارش ایسنا,اسماعیلی تأکید کرد: پیش‌بینی بالای پنج تا هفت میلیون نفر را داریم که یک عدد کم‌نظیر خواهد بود و تلاش کردیم همه امکانات رفاهی، ارتباطاتی و حمل و نقل برقرار شود.

کد خبر 471577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =