بازار دلار همچنان پرنوسان/ قیمت ربع سکه ریخت

ادامه‌دار شدن روند کاهشی قیمت دلار در روزهای گذشته روی بازار سکه نیز اثر گذاشته و باعث کاهش تقاضا در این بازار شده است.

صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز هم ۴۲ هزار و ۳۰۶ تومان و نرخ حواله دلار ۳۸ هزار و ۴۶۰ تومان اعلام شد. قیمت یورو نیز ۴۷ هزار و ۴۲۹ تومان اعلام شده است. امروز همچنین وبگاه بانک مرکزی، نرخ دلار صرافی ملی را ۴۲ هزار و ۳۰۰ تومان و یورو را ۴۵ هزار و ۸۶۱ تومان اعلام کرد. دلار در بازار آزاد نیز در کانال ۵۳ هزار تومان در نوسان است.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، هر بشکه نفت برنت دریای شمال که هفته میلادی را با ۷۵ دلار و ۳۷ سنت به پایان برده بود، امروز و در آغاز هفته میلادی با اندکی افزایش به ۷۶ دلار و ۶۱ سنت در هر بشکه رسید. اونس جهانی نیز هفته میلادی را با ۲۰۲۱ دلار و ۶۲ سنت آغاز کرد که نسبت به هفته گذشته ۴ دلار و ۶ سنت افزایش نشان می‌دهد.

بررسی‌های به عمل آمده از بازار سکه و طلا حاکی از آن است که قیمت سکه امامی که دیروز یک کانال به عقب برگشته بود، امروز هم ۱۰۰ هزار تومان کاهش یافت و به ۳۲ میلیون و ۵۰۱ هزار تومان رسید. ربع سکه هم امروز با قیمت ۱۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به دیروز ۲۵۰ هزار تومان کاهش نشان می‌هد.

اما طلای ۱۸ عیار با حدود ۲۰۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، با قیمت ۲ میلیون و ۶۳۶ هزار و ۳۰۰ تومان مورد داد و ستد قرار گرفت.

کد خبر 471431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =