تحقق ۹۰ درصدی اهداف شرکت آتیه دماوند

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند از تحقق ۹۰ درصدی اهداف این شرکت در سال گذشته خبر داد.

به گزارش صدای بورس، سعید فائقی با اشاره به هدف‌گذاری‌های شرکت گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند در سال جاری گفت: فعالیت بیشتر در بازار سرمایه و واگذاری شرکت‌های بانک صنعت و معدن از جمله اهداف این شرکت است.

وی همچنین از تبدیل یکی از شرکت‌های زیرمجموعه به گروه مالی خبر داد و افزود: با انتقال پرتفوی شرکت به گروه مالی، فعالیت‌های جدیدی در بازار سرمایه خواهیم داشت. ضمن اینکه فعالیت‌های واگذاری و مولدسازی نیز بر عهده شرکت خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند با بیان اینکه این شرکت در سال گذشته فعالیت خوبی در بازار سرمایه داشته است، تصریح کرد: سال گذشته پرتفوی شرکت در بازار سرمایه ارزش افزوده مناسبی داشت و توانست با واگذاری یکی از زیرمجموعه‌های خود سود مناسبی در مقایسه با سال گذشته کسب کند.

فائقی یادآور شد: در همین راستا ۲۸۷ تومان سود برای تخصیص به سهامداران آماده شد که با توجه به بندهای حسابرسی، سهامداران تصمیم گرفتند ۲۶۶ تومان از آن را تقسیم کنند، اما در نهایت ۲۱۲ تومان سود بین سهامداران تقسیم شد که نسبت به سال گذشته که ۱۵۰ تومان بود، رشد مناسبی داشته است و تلاش می‌شود سود سهامداران حقیقی یک ماه بعد از برگزاری مجمع پرداخت شود.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند در بخش دیگری از سخنان خود مشکل عمده شرکت‌های سرمایه‌گذاری را افزایش نرخ تورم دانست و ابراز امیدواری کرد با سیاست‌های ابلاغ شده این تورم مهارم شود و شرکت بتواند در سال جاری فعالیت‌های خود را توسعه دهد.

وی در ادامه، از افزایش سرمایه این شرکت در سال جاری خبر داد و گفت: در همین راستا مقرر است از محل سود انباشته نسبت به افزایش سرمایه شرکت اقدام شود.

فائقی همچنین با اشاره به زیان ۸۵ میلیارد تومانی شرکت‌های زیرمجموعه گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند در سال گذشته تصریح کرد: در تلاش هستیم با اقداماتی دارایی‌های خود را به سمت مولدسازی پیش ببریم و پس از تشکیل گروه مالی، نسبت به جذب سرمایه‌گذاری خارجی اقدام کنیم.

کد خبر 470391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =