۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
دلار جهش کرد؛ بیت‌کوین زمین خورد

بیت کوین معاملات هفته را زیر ۳۰۰۰۰ دلار آغاز کرد، زیرا دلار آمریکا در جلسه روز دوشنبه تقویت شد. دلار در حالی به بالاترین سطح یک ماهه رسید که ارزش آن در برابر یورو و پوند انگلیس افزایش یافت.

به گزارش صدای بوررس,بیت کوین (BTC) روز دوشنبه به زیر سطح ۳۰۰۰۰ دلار سقوط کرد، زیرا دلار قوی آمریکا بازارهای رمزارز را تضعیف کرد. بیت‌کوین به پایین ترین سطح روزانه ۲۹,۸۱۶.۷۲ دلار سقوط کرد که کمتر از ۲۴ ساعت پس از معامله در بالاترین قیمت ۳۰,۵۵۵.۵۴ دلار به دست آمد. سقوط قیمت روز دوشنبه دو روز پس از آن رخ داد که بیت کوین برای اولین بار از ۷ ژوئن به بالای ۳۱۰۰۰ دلار رسید.

دلار جهش کرد؛ بیت‌کوین زمین خورد

در نهایت، این روند صعودی اخیر، بیت کوین را وارد قلمروی بیش از حد خرید کرد و شاخص قدرت نسبی (RSI) به سقف ۷۱.۰۰ رسید. در زمان نگارش این گزارش، این شاخص در ۶۳.۴۵ قرار دارد و به کف در مرز ۵۹.۰۰ نزدیک است. اگر قدرت قیمت به سمت این سطح حرکت کند، احتمال زیادی وجود دارد که بیت کوین با قیمت ۲۹۶۰۰ دلار به زیر یک طبقه برسد.

قیمت اتریوم در روز دوشنبه به زیر ۲۱۰۰ دلار رسید، پس از بالاترین قیمت ۲۱۳۷.۴۵ دلار در روز یکشنبه، اتریوم در اوایل جلسه امروز به ۲۰۷۶.۱۸ دلار سقوط کرد. کاهش روز دوشنبه دومین کاهش بزرگ ارزهای دیجیتال جهان را از بالاترین سطح ۱۱ ماه اخیر نشان می دهد.

دلار جهش کرد؛ بیت‌کوین زمین خورد

به گزارش خبرآنلاین,مشابه بیت کوین، این کاهش همزمان با شکست شاخص قدرت نسبی از سقف بود، با وجود این، اتریوم نزدیک به ۲۱۰۰ دلار باقی می‌ماند، زیرا این شاخص همچنان در بالای سطح ۶۹.۰۰ قرار دارد. اگر این نقطه حمایت شکسته شود، احتمالا خرس‌ها دوباره وارد بازار می‌شوند.

کد خبر 470327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =