۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
۴۷ سهم پربازده‌تر از سکه 

۴۷ سهم که از نیمه مرداد ماه سال ۱۳۹۹ تا کنون، بازدهی بیشتری از سکه طلا داشتند، مورد آنالیز و بررسی قرار گرفتند.

به گزارش صدای بورس، چنوپا در گروه محصولات چوبی در صدر این فهرست قرار دارد و پس از آن نمادهای کباده، فجوش، خلیبل و قیستو بیشترین بازدهی را به ثبت رسانده‌اند. در بورس نماد بوعلی و در فرابورس نیز گدنا بیشترین بازدهی را به خود اختصاص داده‌اند.

بر اساس این گزارش، در این مدت، نمادهای معاملاتی بوعلی، ولکار، سپید، کساپا، سصفها، نوری، فپنتا، سیستم و سفانو بیشترین بازدهی را در تابلوی معاملاتی بورس تهران برای سهامداران خود به ارمغان آورده‌اند.

در فرابورس نیز، نمادهای معاملاتی گدنا، شاروم، سپیدار،رافزا، غگیلا، توسن، بپاس و کزغال دارای بیشترین بازدهی نسبت به سکه طلا بوده‌اند.

همچنین بیشترین بازدهی در بازار پایه، مربوط به نمادهای چنوپا، کباده، فجوش، خلیبل، قیستو، وسالت، فبستم، کورز، خبنیان، پشاهن، شتهران، خعمرا، بتک، غناب، خفولا، وفتخار، نبروج، شلیا، شرنگی، سپرمی، کصدف، فنفت، وآتوس، شسم، کایتا، قنقش، معیار، سمتاز، فکمند و آرمان بوده است.

۴۷ سهم پربازده‌تر از سکه 

۴۷ سهم پربازده‌تر از سکه 

۴۷ سهم پربازده‌تر از سکه 

بر اساس گزارش تهیه شده از نیمه مرداد ۱۳۹۹ تاکنون، ۴۵ نماد بیش از ۲۰۰ درصد بازدهی و ۵۸ شرکت نیز بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصد بازدهی داشته‌اند. اما برای تحلیل بهتر، سهام ۴۷ شرکت از سکه طلا بازدهی بالاتری به‌دست آورده‌اند که به آن پرداخته شد.

۴۷ سهم پربازده‌تر از سکه 

شایان ذکر است این اطلاعات توسط شرکت نوآوران امین استخراج شده است که با همکاری نیکان رسانه منتشر می‌شود.

کد خبر 470115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =