لحظه به لحظه با بازار دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱

معاملات روز یکشنبه در حالی رقم خورد که شاخص کل در جهت روز گذشته خود گام برداشت، اما با شتاب بیشتری مسیر نزولی را طی کرد. بر همین اساس، نماگر اصلی تالار شیشه‌ای با افت ۳۳ هزار و ۵۷۱ واحدی که معادل ۱.۸ درصد این شاخص است، روبه‌رو شد و در ارتفاع یک میلیون و ۷۸۳ هزار واحدی به کار خود پایان داد. شاخص هم‌وزن نیز همسو با شاخص کل رفتار کرد و با کاهش ۱.۸ درصدی، به سطح ۵۳۹ هزار و ۶۴۷ واحد رسید. همچنین حجم معاملات دیروز ۱۲ میلیارد و ۴۷۰ میلیون و ارزش معاملات پنج هزار و ۹۸۴ میلیارد تومان به ثبت رسید.

۱۲:۱۷⏰
بیمه‌ای‌ها جو منفی را تحمل می‌کنند.
خبر تکمیلی ...


۱۲:۱۶⏰
تا این لحظه بیش از ۴,۱ همت معامله خرد در بازار انجام شده و اکنون تراز پول خرد بازار به منفی ۲۰ میلیارد تومان تغییر یافته است. مشارکت حقیقی‌ها در بخش خرید و فروش بازار در محدوده ۷۷ درصد با هم برابر شده است.


۱۱:۴۱⏰
معامله‌گران وبملت را در محدوده ۳۲۱ تومان ۰,۱ درصد منفی خرید و فروش می‌کنند. بازده یک ساله این نماد بورسی مثبت ۶۰ درصد است.


۱۱:۰۹⏰
اکثر نمادهای گروه محصولات چوبی معادن و انتشار و چاپ مثبت معامله می‌شوند.


۱۱:۰۹⏰
در حال حاضر شاخص کل ۲هزار و ۶۵۱ واحد مثبت است.


۱۰:۵۸⏰
تزریق نقدینگی از سوی حقیقی‌ها به بازار امروز به کندی پیش می‌رود، اما هنوز در جریان است. تا این لحظه که بیش از ۲,۶ همت معامله خرد در بازار انجام شده بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان سرمایه خرد به بازار ورود یافته است. سهم حقیقی‌ها از کل خریدها ۷۹ درصد و از کل فروش‌ها ۷۸ درصد است.


۱۰:۴۲⏰
در این لحظات ارزش تقاضا رو به افزایش است و شرایط بازار رو به بهبود است. به نظر می‌رسد بازار نیمه دوم بهتری داشته باشد.


۱۰:۱۹⏰
های وب که در محدوده ۲۴۴ تومان ۱,۲ درصد منفی در حال معامله است، طی یک سال اخیر بالغ بر ۴۰ درصد بازدهی مثبت به سهامداران خود داده است.


۱۰:۰۸⏰
ارزش معاملات خرد از ۱,۶ همت عبور کرد و تراز پول خرد بازار به مثبت ۲۰ میلیارد تومان رسید. تا اینجای کار شاخص کل حدود ۶ هزار واحد رشد کرده و شاخص هم‌وزن نیز بیش از ۲ هزار واحد افزایش یافته است. نمادهای فولاد، شبندر، شتران، شستا، شیران، رمپنا و وبانک بیشترین نقش را در رشد امروز شاخص کل ایفا کردند.


۱۰:۰۷⏰
تا این لحظه تجلی از ۱۵۱ تا ۱۵۶ تومان پیشروی کرده و در تلاش است تا وارد محدوده سبزرنگ بازار شود. حدود ۶۴ درصد از خریداران امروز این نماد فرابورسی حقوقی هستند، اما کل عرضه کنندگانش حقیقی‌اند.


۰۹:۴۵⏰
بیش از چهل دقیقه از شروع بازار گذشته، ارزش معاملات خرد به بالای ۱,۲ همت رسیده و برآیند ورود و خروج پول خرد مثبت ۱۰ میلیارد تومان شده است. سهم حقیقی ها از کل خریدها ۸۳,۱ درصد و از کل فروش ها ۸۲,۲ درصد است.


۰۹:۳۶⏰
پس از گذشت حدود نیم ساعت و رسیدن ارزش معاملات خرد به بالای ۹۰۰ میلیارد تومان در این دقایق شاهد مثبت شدن تراز پول خرد بازار هستیم. مشارکت حقیقی‌ها در بخش فروش به ۸۳ درصد کاهش یافته، اما در مقابل آنها در بخش خرید تا حدود ۸۵ درصد پیشروی کردند.


۰۹:۳۳⏰
در گروه بانکی نمادهای وبملت، وتجارت، وپارس و دی متعادل و مثبت هستند. اما در نماد بانک سینا که دیروز شاهد انجام معامله بلوکی آن با قیمت ۵۳۸ تومان بودیم، تحرکات رو به بالایی دیده می‌شود. در این نماد قدرت خریدار بیش از ۲ برابر فروشنده است.


۰۹:۳۰⏰
گروه خودرو و ساخت قطعات بجز تعداد انگشت‌شماری از نمادها، همگی سبزپوش هستند. در نماد خزامیا بوی صف خرید به مشام می‌رسد. خپارس هم همچون دیروز با صف خرید همراه است.


۰۹:۲۹⏰
بازار امروز شروع مثبت و متعادلتری نسبت به روز گذشته داشته و عمده نمادهای بزرگ بازار در محدوده سبزرنگ در حال معامله هستند.


۰۸:۵۵⏰
وضعیت بازار در مرحله پیش گشایش
۴۵ صف خرید به ارزش حدود ۲۳۰ میلیارد تومان
۵۰ صف فروش به ارزش حدود ۳۰۰ میلیارد تومان

کد خبر 468660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =